Samplekit Beat

Niet mijn stijl dit. Dit is echt iets voor die amerikaanse hiphop. Ook vind ik de drums nogal cliché. Je hoort zon bijna exact drumpatroon heel erg vaak in de amerikaanse hiphop. Ook ligt de zware ''melodie'' me niet helemaal lekker..
De vorige van je SoundClick (-----) vind ik veel beter. Die neemt je echt mee in de duistere sfeer van de beat.

Hey Marsman,

dank voor je feed!

Ik snap wel watje bedoelt, die melody is een beetje zeurderig, zo lijkt het wel een beetje een overdreven iets.

Ik hoor graag jou muziek Marsman!

:mega:

Hey Marsman,

Vetrelax.. de beat vind ik vet hard, daar bedoel ik mee dat ik mn volume knop zacht heb staan en je hoort hem goed hard :) ..beat is wel down to earth..en goed geluid / volume.

Ik maak zelf beats met fast / skaletracker , pc, en samples..die ik harder en zachter kan zetten of loopen maar meer niet.
Dat volume in beats is zeker iets waar ik naar opzoek ben, als ik mijn beats hoor dat zit dat er niet in, al zou ik ze graag oppompen

Origineel geplaatst door Samplekit
Hey Marsman,

Vetrelax.. de beat vind ik vet hard, daar bedoel ik mee dat ik mn volume knop zacht heb staan en je hoort hem goed hard :) ..beat is wel down to earth..en goed geluid / volume.

Ik maak zelf beats met fast / skaletracker , pc, en samples..die ik harder en zachter kan zetten of loopen maar meer niet.
Dat volume in beats is zeker iets waar ik naar opzoek ben, als ik mijn beats hoor dat zit dat er niet in, al zou ik ze graag oppompen

kwestie van goed eq'en en compressen, ik zou zeggen probeer eens fruityloops want daar kan je redelijk makkelijk beats mee maken. :mega:

SteveJ,

Waarom kan dat niet gewoon met skaletracker:(

Nou heb ik al niet veel tijd om muziek te maken mja..

Makkelijker dan fasttracker kan het volgensmij niet, alles onder controle, je ziet wat je afspeeld, en weet waarje heen moet.
Samples knippen en erin zetten *D harder of zachter, loopen..

Ik heb Fruity, heb er al iets mee gedaan, alleen zodra ik iets niet snapte heb ik er geen aandacht meer aan gegeven.
En dat zijn verschillende dingen, dan weetje niet waar je moet zoeken :stupid

Ik geloof wel dat het werkt

Origineel geplaatst door Marsman
Fruityloops vind ik helemaal niet zo heel makkelijk en gebruiksvriendelijk. Ik blijf werken in Reason toch echt het fijnste vinden. :D

Ieder zn ding :)

Maar van een tracker switchen naar FL is toch een stuk makkelijker dan naar Reason.

Heh he..:z ..tijd geleden hiero, laten we maar zeggen dat er geen tijd was.

Heb beat 3 upgedate, voor die mensen die graag luisteren.

Ik zelf ben begonnen met nieuwe software (Sonar) i.v.m betere kwalieit geluid waar ik naar opzoek ben, als mensen me willen helpen GRAAG!

NL tutorial krijg ik niet gevonden, en ik zit vol met vragen.

Waar ik nu nog mee werk ik skaletracker, goldwave :peukie: en sampletjes natuurlijk!

@Globeye, Ryder is wel een relaxe beat..als het goed klinkt hoef ik er weinig aan toe te voegen.

:doei: :mega:

Back