Even voortstellen

JohnDoe31

Gedeactiveerd account
Hoi,

Ik kom effe kijken hier nadat Tony op de lowlands list mij op deze site had gewezen.

Maar om net zoals iedereen even te pronken met mijn spullen post ik effe mijn list hier

EMU Sp1200
Roland TR909
MPC 2000XL

MKS80 + PRG 80
MC 202
K2000
Tx81z
Micro Q

Behringer MX8000 (mmmmm..)
Dp/2
Dp/4+
Boss Se 70

DBX 160a
FMR RNC compressor (2*)
Behringer mdx 2100 (2*yuk)

AMT8
2 pc's met allebei Logic 4.8.1
1 DAW & 1 Midi record bak (XP,win2k, win98se)
Gina 20
UAD 1
en binnenkort een delta 1010

Mocht er iemand vragen hebben over 1 van de bakken dan ben ik natuurlijk bereid om het 1 en ander toe telichten

Welkom...

Inderdaad. Ik zag wat communicatie over synths en dacht laat ik eens dit forum aanprijzen.

Zo zo, een MKS80 + PRG 80 ... I envy you.. Dat schijnt dus echt je van het te zijn. En een SP1200 en een MPC...

Welke stijl muziek maak je met deze ranzige bakken! :)

p.s. Gelukkig weer een FMR RNC liefhebber!

Welkom op het forum :)

Wat voor soort muziek maak je?

Laat eens wat horen *D

Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
Welkom...

Inderdaad. Ik zag wat communicatie over synths en dacht laat ik eens dit forum aanprijzen.

Zo zo, een MKS80 + PRG 80 ... I envy you.. Dat schijnt dus echt je van het te zijn. En een SP1200 en een MPC...

Welke stijl muziek maak je met deze ranzige bakken! :)

p.s. Gelukkig weer een FMR RNC liefhebber!

Dat ligt er aan,
maar over het algemeen tussen techhouse, deephouse en techno. En dus veel perc.

Ik zal maar al te graag oude zigeuner italo maken maar ben nog op zoek naar van die hoge snelle stemmetjes van dito zangeressen zoals op azoto - san salvador

De mks is echt super al moet ik zeggen dat hij soms wat kracht mist in de hogere frequenties met de resonance open. En het is jammer dat ie altijd note on doorstuurt. En dus realtime controllers opnemen in logic is moeilijk te doen (is sysex maar het moet eigenlijk wel lukken)
De unison mode is erg mooi

Wat de compressors betreffen
De FMR is erg oke alleen niet zoals de DBX160a welke echt super klinkt.
Ook de universal audio UAD-1 is super maar die heb ik pas een week dus zoveel kan ik nog niet over zeggen (wel een super reverb!!)

En ik wil wel ergens iets opzetten
als het er voor een langere tijd kan staan zou het cool zijn want bij Chello kan ik na 3 maanden nog steeds niet op mijn homepage komen :(

Opvallend..

Opvallend..

Mooie kitlist :L .. heel opvallend dat je een MKS-80 hebt.. mét programmer nog wel. Dat is een combo die een toppositie op mijn wishlist inneemt. Verder erg leuk dat je twee RNC'tjes hebt.. en een SP1200.

Ik ben, net als de rest, erg nieuwsgierig naar je muziek..

Re: Opvallend..

Re: Opvallend..

Orgineel geplaatst door CraZ
Mooie kitlist :L .. heel opvallend dat je een MKS-80 hebt.. mét programmer nog wel. Dat is een combo die een toppositie op mijn wishlist inneemt. Verder erg leuk dat je twee RNC'tjes hebt.. en een SP1200.

Ik ben, net als de rest, erg nieuwsgierig naar je muziek..
Ik geloof dat mijn kitlist indrukwekkender is dan mijn muziek.

Ik heb hier wel een probeersel staan maar dat is alleen exs24 en de microQ.
Maar ik zal het uploaden (kan altijd weg gegooit worden toch ?)
En vanavond wat serieusere werk er op plaatsen
(mks80 enzo)

Oh cool, Thanks !

Ik wil de tracks namelijk ook aan andere mensen laten horen !
Moet je geregistreerd staan op deze site om ze er af te halen ?

Ik zal er zo wat opzetten

Welkom op t forum!!!
Om iets te uploaden moet je even een request doen naar mij craz johnny boost matt of bambam. Kies maar uit.

Dan krijg je van ons een wachtwoord en loginnaam om je songs te uploaden.

klik op de pb knop om een berichtje te sturen naar een van ons.

Orgineel geplaatst door Twin-x

Welkom op t forum!!!
Om iets te uploaden moet je even een request doen naar mij craz johnny boost matt of bambam. Kies maar uit.

Dan krijg je van ons een wachtwoord en loginnaam om je songs te uploaden.

klik op de pb knop om een berichtje te sturen naar een van ons.
thanks
You got mail !

enne ik kwam er niet in dus dat is nu logisch
p.s. het paswoord vergeten laat bij niets zien in het mailtje
(zal wel in het bug forum, moeten)

MKS-80

MKS-80

Orgineel geplaatst door MadR

Ik geloof dat mijn kitlist indrukwekkender is dan mijn muziek.

Ik heb hier wel een probeersel staan maar dat is alleen exs24 en de microQ.
Maar ik zal het uploaden (kan altijd weg gegooit worden toch ?)
En vanavond wat serieusere werk er op plaatsen
(mks80 enzo)

Welkom!

Ik ben benieuwd naar die nummers met die MKS-80 erin. Veel mensen beweren dat het de rack-versie van de Jupiter-8 is, maar in feite is vooral het eerste model van de MKS-80 een verbeterde 8-stemmige versie van de Jupiter-6. Roland heeft onder andere een bass-boost circuit toegevoegd en de MIDI implementatie verder uitgebreid. Nu heb ik zelf een Jupiter-6 en ik ben erg nieuwsgierig hoe deze klinkt ten opzichte van een MKS-80. :)
Welke versie van de MKS-80 heb je trouwens?

Re: Re: Even voortstellen

Re: Re: Even voortstellen

Orgineel geplaatst door Boemtsjak

Paul van Dyk fan? ;)
Zo gaan we vloeken

Nee ben meer de man van Carl Craig, Svek, Oude Italo, 313, theo parrish, sommige hardere techno (DJ tools enzo) vage acid zoals Liquid Air maar ook oude disco zoals op prelude (nick straker band)
Het moet wel funken/jacken enzo

Maar Politix of Dancing - I know , is een titel welke volgens mij ooit op strickly is uitgekomen en in mijn hoofd blijven hangen sinds een opname van For those who like to groove uit 91 of zo

Maar wilde je dit weten :p

Re: MKS-80

Re: MKS-80

Orgineel geplaatst door Boemtsjak

Welkom!

Ik ben benieuwd naar die nummers met die MKS-80 erin. Veel mensen beweren dat het de rack-versie van de Jupiter-8 is, maar in feite is vooral het eerste model van de MKS-80 een verbeterde 8-stemmige versie van de Jupiter-6. Roland heeft onder andere een bass-boost circuit toegevoegd en de MIDI implementatie verder uitgebreid. Nu heb ik zelf een Jupiter-6 en ik ben erg nieuwsgierig hoe deze klinkt ten opzichte van een MKS-80. :)
Welke versie van de MKS-80 heb je trouwens?
check de europa !!!
volledige midi en nog veel meer voor de jupiter 6
zelf net uit

ben alleen de site effe kwijt (google ?)

Re: Re: Re: Even voortstellen

Re: Re: Re: Even voortstellen

Zo gaan we vloeken

Nee ben meer de man van Carl Craig, Svek, Oude Italo, 313, theo parrish, sommige hardere techno (DJ tools enzo) vage acid zoals Liquid Air maar ook oude disco zoals op prelude (nick straker band)
Het moet wel funken/jacken enzo

Maar Politix of Dancing - I know , is een titel welke volgens mij ooit op strickly is uitgekomen en in mijn hoofd blijven hangen sinds een opname van For those who like to groove uit 91 of zo

Maar wilde je dit weten :p

Heheheh, was gewoon nieuwsgierig waar je die kreet vandaan had. Paul van Dyk's nieuwe album heet namelijk: The Politics of Dancing. Da's natuurlijk een heel andere stijl dan die Karel Krek bijvoorbeeld heeft ;)

Re: Re: MKS-80

Re: Re: MKS-80

check de europa !!!
volledige midi en nog veel meer voor de jupiter 6
zelf net uit

ben alleen de site effe kwijt (google ?)

http://www.synthcom.com/Europa/productEuropa.html

Voor bijna f 500,- kun je veel leuke andere dingen doen/kopen. :L

Ik ben net ff wat Euro-geluidjes aan het downloaden. Eens kijken of het echt de moeite waard is...

Orgineel geplaatst door Boost303
Ook welkom,

mag ik je vragen wat je met 2 pc's met logic doet?
Gebruik je ze gecombineerd of....

1 is productie machine -> Win98 gina20 AMT8
en de andere is een test bak -> XP UAD delta 1010
en word dus de productie zodra alles loopt en delta binnen is

Back