Dit wordt hem!! (laptop)

Origineel geplaatst door djsirjamez
.. en ik wil eigenlijk elke dag muziek maken.. dus ik wil een mobiele pc hebben

..dacht ook een mobiele muziekstudio te kopen met mijn laptop, overal meenemen enzo, maar hij staat nu gewoon 24 u per dag naast mijn Packard B*ll.

hij werkt wel goed hoor, mijn C*mpaq, maar die Duron die erin zit is zo onstabiel als de pest.

Maar of ik er een live project mee zou durven doen,.,. voorlopig niet., Misschien toch maar een Mac

..dacht ook een mobiele muziekstudio te kopen met mijn laptop, overal meenemen enzo, maar hij staat nu gewoon 24 u per dag naast mijn Packard B*ll.

hij werkt wel goed hoor, mijn C*mpaq, maar die Duron die erin zit is zo onstabiel als de pest.

Maar of ik er een live project mee zou durven doen,.,. voorlopig niet., Misschien toch maar een Mac

Jamie ... VIA EN SIS zijn de chipsets die niet goed met audio/midi samen werken .
ik zou het zekere voor het onzekere nemen en niet voor een Sis chipset gaan .
Ik had een laptop met Via en dat was ZWAAR KUT !
Dus neem het risico niet.

Oh en laat je niet gek maken door die gasten die weer alleen kunnen zeiken .... Een laptop die goed werkt met een goede geluids kaart is VET !!!! Ik ben er hartstikke blij mee.
Nieuwe laptops lopen net zo stabiel als desktops .

Wat vat jij alles persoonlijk op zeg... en als jij mensen met een andere mening zeikerds vind en je eigen mening heilig verklaard kan je beter wegblijven. Wat voeg je dan toe aan de discussie ? " Mijn mening is het en derest is niet wijs ! " :bekdicht:

ff nog een tippie: als je dan toch een laptop koopt, zorg dan dat ie ook te gebruiken is voor finalscratch...is toch wel handig voor dj's zoals jij...schijnt dat voor FS de videokaart snel moet zijn....

dat kan, maar als dj zou het ook handig zijn daar ook an te denken..

overigens heeft dunnet goeie aanboedingen wat betreft vaio's.....

Back