Verrijdbare synth standaard

Recto

Sambal bij?
Guys,

Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen maar ik heb een vraag...

Ik vraag me af of er ook standaards verkrijgbaar zijn voor synths die bv. verrijdbaar zijn.
Waarom, omdat de meeste setup's zo zijn dat de studio monitoren L+R van het beeldscherm staan maar de synth bijna altijd overdwars staat.

Ik zou graag mijn Triton bv. onder mijn bureaublad willen monteren aan een soort laderails zodat ik hem tevoorschijn kan halen als ik hem nodig ben en weg kan drukken als ik hem niet nodig ben.
Bespaart me een hoop ruimte en ik hoor toch graag mijn geluid echt stereo en niet overdwars zittend spelend op maar 1 oor.

Ik heb al bij bv. K&M gekeken maar ze hebben geen statieven op wieltjes.
Misschien zou ik een paar laderails met constructie aan m'n bureaublad kunnen monteren.

Iemand ervaring mee?

Zat inderdaad met precies hetzelfde ding, wil wel de stereo dingen horen die ik op mn keyboard neerleg als ik aan het klooien ben, maar snel de toetsen weer aan de kant kunnen doen als ik op synthforum zit (of mixen ben ofzo ;-) . Heb veel tijd in de gamma zitten turen naar allerlei rails achtige constructies, maar uiteindelijk leken die me allemaal net te gammel, en ken ik mn eigen klus kapaciteiten als het er op aan komt... Uiteindelijk dus gewoon zo'n standaard 'kruis' keyboard stand genomen die laat onder t buro kan. Onder de poten van het rubber weggehaald, en van dat vilten meubel/vloer bescherm spul geplakt, waardoor het heel soepel over mn vloerbedekking glijt.
relaxte van zo'n standaard kruis stand is dat je hem ook nog 'ns mee kan nemen als je live gaat.

Zat ik ook al naar te kijken zoiets, en dan zelf wieltjes onder monteren ofzo.
Maar zijn dus weinig mensen hier die hetzelfde hebben of zouden willen.

In jou geval is't ook handig als je live speelt en aan de bar staat.
Dan neem je je synth. mee naar de bar en schuif je hem er zo effe onder :W

Back