• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] ik moet die VIRUS !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
ik zal en moet die VIRUS hebben, dus.

de jomox is verkocht.maar daarvoor heb ik nog geen virus, dus dan maar nog een paar leuke dingen.

1 Yamaha CS1x = 250
1 Roland JP8080 = 850
1 Yamaha QY700 sequencer = 450

heb je intersse dan moet je maar even een pb sturen.

groet bass-molecules

Re: [te koop] ik moet die VIRUS !!!!!

Origineel geplaatst door bass-molecules
ik zal en moet die VIRUS hebben, dus.

de jomox is verkocht.maar daarvoor heb ik nog geen virus, dus dan maar nog een paar leuke dingen.

1 Roland JP8080 = 850
1 Yamaha QY700 sequencer =VERKOCHT
1 Yamaha CS1x = VERKOCHT

Dus nu nog de JP8080, heeft niemand plaats voor dit beestje????8P.

Zij is in zeer goede staat met orginele handleiding, hij heeft altijd in mijn rack gehangen!!!!

groet bass-molecules

Heb wel plaats...maar dat geld....damn!
EN mn mengpaneel zit al vol...

ha ha..ja maar dan heb ik geen master-keyboard meer..!

Aiai tjatja...erg verleidelijk...:{

Wordt ie ook aan huis gebracht?:D

Wordt ie ook aan huis gebracht?:D [/B][/QUOTE]

als je serieuze koper bent is daar zeker over te praten. ik heb je jomox airbase ook naar spijkernissen gebracht.

want ik heb iemand die een virus voor me heeft dus ik kan niet te lang wachten!!

dus laat maar wat weten.

groet bass-molecules

effe gerekend :

:stupid ik heb dan niet genoeg voor de rest vd maand:stupid

Origineel geplaatst door Bass
effe gerekend :

:stupid ik heb dan niet genoeg voor de rest vd maand:stupid

De maand heeft nog 25 dagen. 25x2 porties cup noodles à 1 euro is €50,- Dat heb je toch wel? ... Je moet iets over hebben voor je hobby.

lol, ik bijt ook liever een week op een houtje zodat ik in die week lekker met nieuwe gear kan speulen :P

Zeggeh 775 Euro is toch nog ruim 1700 piek!

Aaah..Ik zit nog steeds te twijfelen........!

Origineel geplaatst door lo-fi

De maand heeft nog 25 dagen. 25x2 porties cup noodles à 1 euro is €50,- Dat heb je toch wel? ... Je moet iets over hebben voor je hobby.

precies :D

775 euro, dat is bijna de helft van wat ik destijds voor mijn 8080 betaald heb. Ik zou deze 8080 gewoon bijna als tweede gaan kopen gewoon puur omdat 'ie zo goedkoop is.

Dus als je twijfelt : hak die knoop nu door, dit is gewoon een koopje. Een hele warme V.A. met een prima vocoder, een geweldige interface en in tegenstelling tot de JP8000 unison en 10 stemmen. Dat kun je voor deze prijs toch niet laten schieten?

[IMHO]
Tis vast een vette bak, maar dat zo'n ding meer moet opleveren dan een an1x of jp8000....
[/IMHO]

en dat cup a soup/noodles verhaal, tja, daar sluit ik me bij aan :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back