• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] ik moet die VIRUS !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door mw3003
[IMHO]
Tis vast een vette bak, maar dat zo'n ding meer moet opleveren dan een an1x of jp8000....
[/IMHO]

De AN1x heeft IMHO geen fatsoenlijke lekker edit-bare interface en een JP8000 mist t.o.v. de JP8080 2 stemmen, unison en een vocoder.

Origineel geplaatst door mw3003
[IMHO]
Tis vast een vette bak, maar dat zo'n ding meer moet opleveren dan een an1x of jp8000....
[/IMHO]

De an1x ken ik niet, maar dat de 8080 meer kost dan een 8000 lijkt me vrij logisch... Hij kan ook meer.8o)
Alleen de ext. input/vocoderfunctie al rechtvaardigd de meerprijs.

Origineel geplaatst door mikeandrews

De AN1x heeft IMHO geen fatsoenlijke lekker edit-bare interface en een JP8000 mist t.o.v. de JP8080 2 stemmen, unison en een vocoder.

dat zeg ik!

Gamma!

:D

wil hem wel ruilen voor je virus

Misschien wil ik er nog over nadenken als je je Supernova I, JP8080 en Spectral Audio Neptune voor over hebt ;)

Misschien moet je trouwens eens een klein MP3'tje maken van wat hele dikke JP8080 strings of zo. Ik snap niet dat hij voor deze prijs nog niet verkocht is? :confused:

dat zeg ik! Gamma!

:D

Ik snap niet dat hij voor deze prijs nog niet verkocht is? :confused:

Tja, die 8000 en 8080 worden minimaal 1 keer per 2 dagen aangeboden ergens. Dus, dan moet je wel met een hele scherpe aanbieding komen om nog op te vallen. Anders zijn er genoeg mensen die het geduld kunnen opbrengen om te wachten op iemand die net ff wat lager zit qua prijs.

lange leve editors :)

Origineel geplaatst door Solid_Snake

Tja, die 8000 en 8080 worden minimaal 1 keer per 2 dagen aangeboden ergens. Dus, dan moet je wel met een hele scherpe aanbieding komen om nog op te vallen. Anders zijn er genoeg mensen die het geduld kunnen opbrengen om te wachten op iemand die net ff wat lager zit qua prijs.

nou ik vindt 775 echt wel de bodum prijs, heb zelf nog even rond gekeken, maar kon er teneerste geen vinden in nederland en tentweede wel in duitsland en daar gaan de jp8080 ook nog voor over de 700euro weg. dus.........

gegroet bass-molecules

Origineel geplaatst door Solid_Snake

Wil je me ff een pb'tje sturen, als je er een gevonden hebt (in Nederland) onder deze prijs, dan ga ik een groothandel beginnen, namelijk...:maffia:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back