Logic Pro 7.2 Emagic Intel drivers ?

YVES

Nieuwkomer
Hallo,

Zou er mij iemand kunnen zeggen of er op één van de laatste Logic Pro 7.2.x DVD de 'Intel' drivers staan voor oudere Emagic hardware zoals de MT4 en de A6/2, A2/6 ?

Op de Apple-site staan nog steeds de G-processor drivers maar er is ons verteld dat de Intel-drivers zeker op de
installatie-DVD 7.2 zouden staan.

Is dit werkelijk zo en is er iemand die met deze apparatuur werkt op een Intel-Mac ?

Ben van plan mij er binnenkort eentje aan te schaffen en zou willen weten of ik de Emagic geluidskaart en/of midi-interface moet weg doen.

Alvast bedankt !

Yves

Laatst gewijzigd:
Wat ik van de Logic 7.2.x installer weet is dat als je tijdens deze installer de 'Customize' knop induwt tijdens het installeren dat je in het rijtje van de dingen die je kunt kiezen om voor te installeren ook apparte optie's hebt voor de Emagic Unitor series dingen [dus de MT4, AMT8 en de Unitor 8] en voor de A26 en A62. Deze zitten dus niet los als .pkg [of .mpkg] files op de DVD, maar zijn een onderdeel van de 'Install Logic Pro.mpkg' installer die op de DVD van Logic 7.2.x staan.
Ik mag hopen in dit verband dat ze ook daadwerkelijk Intel-ready zijn, maar hier kan ik helaas geen ervaring met je over delen. Ik kan je alleen wijzen op waar de drivers zich tijdens de installatie bevinden. Ken verder ook niemand in de directe omgeving die nog 'oude' Emagic hardware heeft om voor het te testen, maar wellicht ken je zelf iemand die 7.2 al heeft draaien op Intel.
Weet dat het een puur theoretisch antwoord is, maar wellicht heb je er wat aan...

Hey, bedankt danomatic en DAVID !!!

Nu maar hopen dat ze ook nog op de installatie-DVD van Logic Pro 8 en/of de Apple-site komen te staan.
Anders moet ik ze toch nog ergens anders zien te vinden. De Intel-drivers bestaan in ieder geval. Dit is toch
goed nieuws !!!

Back