Nieuw album

elfrabo

Ingeburgerd
Eén van mijn goede voornemens van 2007 is om wat meer in contact te treden met lotgenoten die ook verslaafd zijn aan synthesizers.

Om de daad bij het woord te voegen hierbij een link naar mijn eerste album op Soundclick:

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=645197

In elkaar gezet met mijn ultieme droommachine: de Korg Oasys

:) Niet slecht met één synth! Ik vindt wel dat de nummers veel op elkaar lijken qua sound, maar dat is natuurlijk het gevolg van het gebruiken van één synth. Composities zijn wel gevarieerd moet ik zeggen, knap gedaan.
Probeer het de volgende keer eens met een aantal andere synths van andere merken erbij, je zult versteld staan van het resultaat (moog/Roland)!

greetz,

Quintus

Ach wel nee. Dat de geluiden op elkaar lijken komt door de voorkeur van elfrabo. Je kunt met gemak dit beestje zo laten klinken als jezelf wil (gooi er maar de ms20 en polysix in). Je hebt veel variatie in het soort geluid. Ik moet wel zeggen dat dit ik echter wel mijn modular G2 geluid mis. Even een jaar of 2 wachten en dan weer kopen de G2!!!
Ik heb het nu even druk met werk, maar als ik iets moois heb gemaakt op de oasys dan post ik dat even (ook al is dat een korte demo).

Ik heb ook een oasys,en het klinkt allemaal zo ...oasys...,veel karma trucks,wat ik op zich fantastisch vind maar als je op een oasys forum komt,hoor je eigenlijk gewoon de oasys en niet de uitvoerder vind ik.
Maar ja ben er ook aan verslaafd.Zeker goeie muziek hoor.Great.

Ben zelf ook geen voorstander om alles uit 1 synth te halen al
heeft deze oasys meerdere manieren van klankopweking.
De oasys neemt veel werk uit handen en dat is op zich geen
probleem maar iets maken zonder automaat is ook wel leuk.
Verder zijn de nummers wel oke maar ik vind dat je veel
meer uit een oasys kunt halen.

maar de tijd zal het leren :)

vind het nummer Tangerina wel leuk , Rubycon ;)

Back