[track] elektro

bliepbliep

music - non stop
een track van mij, nu met een superzaag erin en een arabische toonladder op ongeveer 85 bpm. ook een orgeltje ertussen, veel hihat geweld. een beetje orbital achtig, maarre.. dan anders!

wat vinden jullie van de compressie, ik geloof dat ik daar namelijk gigantisch de mist mee in gegaan ben. en die beat met die pitchifter, wel of niet?

is dat gedoe met dat dubbele tempo een goed idee of gewoon helemaal lounge maken?

elektro

er gaat nog aan verder gewerkt worden dus alle feedback gaat zeker gebruikt worden!

bliepbliep

hij zaagt de plank voledig mis.. nu heb ik niet zoveel verstand van superzagen maar als ik je nr goed hard zet is tie mateloos vervelend.. de beats komen niet helemaal lekker uit op dees manier. als ie weg is vind ik het wel leuk dus hij mag naar mijn idee wel ietsje zachter. en dan je basdrum ietsie harder en wat je vanaf ietsje na 2 minuten met de drums doet vinnik wel koel ;)

je zaag snijd .. :D

verders kan ik nix zeggen over compressie enzo dat hoor ik niet en dat gebruik ik zelf nooit dus hebbik ook geen verstand van.

Groet Lucas:kroon:

oja nu moet jij me uitleggen hoe je zo'n direct link naar die sounclickplayer maakt 8~

Origineel geplaatst door Lukast
oja nu moet jij me uitleggen hoe je zo'n direct link naar die sounclickplayer maakt 8~
je gaat naar je band administration en dan kies je boven de "linking tool":)

over de track: die superzaag zou ik er ook liever uit hebben, mn oren voelden zich helemaal opgelucht toen die er voor de eerste keer weer uitging:D en iets minder opgelucht toen hij er weer opnieuw inkwam:engel:
gewoon compleet anders geluid voor in de plaats nemen, bij voorkeur iets dat niet zo snijdt (maar wel weer lekker dik klinkt :) )

voor de rest wel geinig trackje:)

wel, ik vind het al een hele verbetering moet ik zeggen:)

wel nog wat werk aan de mix, vaak zit je ex-superzaag echt helemaal achteraan ergens verdoken

persoonlijk (maar das smaak misschien) vind ik het getweak eraan ook ietsje overdreven, ik vind dat geluidje het tofst in bijvoorbeeld de eerste 8 seconden en dan ergens tussen 1:20 en 1:35 en persoonlijk zou ik het gehouden hebben bij een wat subtieler gedraai ergens in die buurt, en dan nog wat vullinkjes en misschien nog wat ritmische variatie

maar das wat ik zou doen als ik dit opeens zelf aan het maken zou zijn natuurlijk :)

Back