sid electro snippert

Lukast

ruisend lid
ik ben vandaag in mn sidstation gekropen....:o: en dit de eerste patch die me is gelukt :D en ik vind het zo'n vette synth dak er bijna van moet huilen. maarja eigenlijk moek studeren en daar komt dus geen :kont: van terecht op deze manier.

hiero snippertje

Attachments

• sidsnippert (2).mp3
    972,2 KB · Bekeken: 74
Poeh he vet hoor:halleluja :{

vet rawwww
drums komen uit ...?
dit is toch de sidstation ,..geen zelfbouwer
heb laatste tyd een paar zelf bpouwers gezien erg fatt 19 racks ,..asdieook zoo klinken !!!
:halleluja
lekker stukkie ook maggezegd worden

ok :D

er zit wel een btje delay over de sid maar ik mag aannemen dat die zelfbouwers ook zo klinken.. dezelde chips toch.
drums komen uit rm1x door een bruut filter heen gehaald :)

als ik klaar ben met mn huiswerk, over 1 maand dan maak ik er een echte track van.

dank voor t luisteren.

Heel erg vet!

Sjeijk en ik gaan er een zelf bouwen.

We hebben 8 C64's thuis staan klaar om te verbouwen tot 2 synths.... ondanks dat dat eigenlijk ook een beetje pijn doet :)

Gewoon stiekem tot in de vroege uurtjes IK+ tegen elkaar gespeeld "for old times sake".

Re: sid electro snippert

Origineel geplaatst door Lukast
...en dit de eerste patch die me is gelukt...

na hoeveel pogingen? ;) Ik vind 't een lekker geluid!

..

..

whoo vet ..ik heb hier laatst z'n zelfbouw gescoord die binnenkort af word gebouwd vet vet vet!

Origineel geplaatst door Hazes
na hoeveel pogingen? ;) Ik vind 't een lekker geluid!

3 :)

kun je op zo'n zelfbouw ook zelf je patches programmeren?

nou in ieder geval suc6 met bouwen de pijn in je hart is echt de moeite waard:halleluja

Origineel geplaatst door Lukast
3 :)

kun je op zo'n zelfbouw ook zelf je patches programmeren?

nou in ieder geval suc6 met bouwen de pijn in je hart is echt de moeite waard:halleluja

Ja. Kijk maar eens op ucapps.de (of midibox.org)

Back