"Pro-Four" op Ebay

Hooihuis

Acta est fabula
Volgens mij heb ik deze nog niet langs zien komen hier.............een viertal Pro-One's ingebouwd in een kast!

Ik denk er wel een beetje dubbel over; het ziet er niet slecht uit zo en het is natuurlijk uniek om in je studio te hebben staan. Aan de andere kant krijg ik tranen in mijn ogen van de vier synths waar de zaag in is gezet (een Pro-One staat nog steeds op mijn verlanglijstje, ik kan er niets aan doen!)

Kijk en oordeel zelf. Helaas maar 1 foto en die is niet eens zo duidelijk :stupid

Attachments

• e368_1[1].jpg
    e368_1[1].jpg
    28,1 KB · Bekeken: 122
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik vind hem best mooi zo.
Prijs is mischien wat te hoog.
Maar goed ik denk dat het een P5 best wel omver blaast.

Dat zou best eens kunnen, maar als ik zoiets had zou ik het waarschijnlijk puur als 4 monosynths inzetten (ook al kan je dan net zo goed gaan multitracken met 1 Pro-One :) )

Origineel geplaatst door mono-poly
Maar goed ik denk dat het een P5 best wel omver blaast.

haha,dat is zeker!

Re: "Pro-Four" op Ebay

Origineel geplaatst door Hooihuis
Aan de andere kant krijg ik tranen in mijn ogen van de vier synths waar de zaag in is gezet

ik zou (intussen ook weer, na de zoveelste evolver-dwaling) liever inderdaad 1 vierde van deze synth in de originele staat hebben, voor 1 vierde van de prijs. hoewel de pro-one mij op d eeen of andere manier toch minder ligt dan bv een micromoog, die op papier natuurlijk veel minder interessant is.

huhwat en ding joh
wel ok in een case ...koffertje
ik denkl dat ie best netjes en vertrouwd gemaakt is ,..en niet gezaagd ,...hooijhuis,..want asje kijkt naar je pro one ,..ooh je hebter geen :D dan zie t board met de knoppen is een grote frontplate[noemjedat] die weer ligt in zn plastic case
dus asje t hou wegflikkerd en de plastic en bodem ,...dan heb je de pro one in je handen niks meer dan een uiters lichte print met plastic frontplate en knobbies
oja de trvo ,..kneem aan dat ie die ,..netjes onder an in de koffer heeft verstopt
en tis natuurlijk niet voor n iks een koffer die kan dicht ...das mooi voor gigging safe enso ,..
t schijn 6 dat bij pro one de travo wels kan afbreken van de print [tydens vervoer hij hang onder aan de print en ist t enige zware van de synth....
dus best een slimme case,...had wel iets mooiere afwerking mogen hebben eigenlijk[schroeven/kleur
eigenlijk zoooo ga ik nu eens kijken watie moet kosten
4 x een pro one ina a cse whoo cvgate interface erby ?
:okdan: soort 4 sem voice dan van sc curcuit

waar zijn de modulatie wielen ?

OK TOCH WEL MOOI FATT DINGETJE MAAR idd die prijs ,..2000 start
je zal zien ergaan gekken komen
4x400 zou meer op zn plek zijn ik denk dat ding eregens een hystory heeft by een reperateur
die dr 4 had liggen [j wire ] broken keys enso
ik heb wels pics gezien van prophet kerkhof dat snap je gewoon nietdat complete cases helemaal verwrongen zijn

mcv 8 ook een aardig btkomstigheid 4 x cvgate over leuk ...
1600..- was meer op zn plek
:walker: ik denk wel dat ie ok gebouwdt is !!!

Nee je moet zowieso die transfo in een case inbouwen en van de print verwijderen dus,der is een site med de mods voor hum weg te werken etc..

ook die keyboard fabel is zever...

Attachments

• dsc_0581.jpg
    dsc_0581.jpg
    356 KB · Bekeken: 107
Re: Re: "Pro-Four" op Ebay

Re: Re: "Pro-Four" op Ebay

Origineel geplaatst door Leo
ik zou (intussen ook weer, na de zoveelste evolver-dwaling) liever inderdaad 1 vierde van deze synth in de originele staat hebben, voor 1 vierde van de prijs. hoewel de pro-one mij op d eeen of andere manier toch minder ligt dan bv een micromoog, die op papier natuurlijk veel minder interessant is.

Een vierde van de prijs, ja.....ben bang dat ook dat weer achterhaald is. Heb het idee dat deze synths duurder aan het worden zijn; er staat er nu ook weer 1 op MP voor 850,-.

Is dit nu de normale prijs aan het worden, of hebben we het hier gewoon over een uitschieter?

Re: Re: Re: "Pro-Four" op Ebay

Re: Re: Re: "Pro-Four" op Ebay

Origineel geplaatst door Hooihuis
Een vierde van de prijs, ja.....ben bang dat ook dat weer achterhaald is. Heb het idee dat deze synths duurder aan het worden zijn; er staat er nu ook weer 1 op MP voor 850,-.

Is dit nu de normale prijs aan het worden, of hebben we het hier gewoon over een uitschieter?

om even in hexa - decimalen te blijev en spreken ,..; worden de pro,s duureder mooi!!!
want das net as de rev.3 van prophets een saaie synth ,...die verdiend t om omhoog gekickedt te worden ,...wat cem sucks ,....eg kan nog betert een sh101 kopen van 400+ want daar ziiten custum roland filter chips in ,..en dasdeshit....brrr
wat een onz....8o)
is niet voor niks dat een pro one anders klinkt dan een propher 5
[met de cems upgrade ,.. tov de ssms wat egde prophet mag heten ]

dus eiegnlijk is deze combie ,..best wel een fattuh combie,
4x pro 1 wat betert is dan prophet 5 rev 3
slechter dan rev 2 wat weer eej zeldzaamheid is
pro one in zn vierkante meter
qa cash zeker ....500+ dikkuh synth

Back