van mixer nr recorder

C

crazyboris

Guest
Ik ben wat aan het opzoeken over DAT en HD / multitrack recorders maar ik vind er maar weinig met jack ins en outs. Ik zie wel dit staan:
Digital I/O: SPDIF and AES/EBU
Analogue I/O: Balanced XLR and unbalanced phono

Ik vraag me dan af hoe je een mixer met bvb 8 direct outs ofzo op zo'n dingen aansluit. Is er iemand die mij dit kan zeggen of mij wil doorverwijzen naar andere threads hierover?

Alvast bedankt.

Re: van mixer nr recorder

Origineel geplaatst door crazyboris
Ik ben wat aan het opzoeken over DAT en HD / multitrack recorders maar ik vind er maar weinig met jack ins en outs. Ik zie wel dit staan:
Digital I/O: SPDIF and AES/EBU
Analogue I/O: Balanced XLR and unbalanced phono

Ik vraag me dan af hoe je een mixer met bvb 8 direct outs ofzo op zo'n dingen aansluit. Is er iemand die mij dit kan zeggen of mij wil doorverwijzen naar andere threads hierover?

Alvast bedankt.
iemand?

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt.

De 'direct outs' van mijn mixer gaan direct naar mijn recorder. Daar zitten 12 jack inputs + een digitale input.
Recorders met meerdere inputs zijn toch niet zo zeldzaam if mis ik wat je precies bedoelt?

groet

Tom

Simpel. Direct Outs van je mixer (indien je geen digitale mixert hebt met bv Adat) die verbind je met bv een ADA8000 van Behringer en de ADA8000 knoop je weer met een optisch draadje aan je digitale HD recorder bv... Het is handiger om in dit geval even te roepen om wat voor apparaten het zou kunnen gaan. Dan kan er wat doelgerichter antwoord worden gegeven.

Gr. Jimmy ;)

Back