Een hele lelijke juno 106

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ja, zo'n kleinere versie ziet er inderdaad aantrekkelijker uit.........vraag me af hoe dit nou komt!

Misschien omdat het lijkt of er meer knoppen op zitten of zo?

Wie weet klinkt hij nog beter ook zo :D

ik denk door die kale zijkanten, want die vind ik er op de juno 106 echt niet uitzien, de speakers missen nog net.

Origineel geplaatst door dsil
Check de 106 wel ff goed en vraag of hij er geen contactspray in heeft gespoten. Ik heb gisteren deze 202 bij hem gekocht, maar die is volgens mij afgeschreven.

Verder wel een relaxte gast, dus ik wil hem niet zwart maken ofzo.

Wees toch voorzichtig!

Krijg net een mail dat ie zijn contactspray de deur uit heeft gegooid ivm het mc202 voorval.

Origineel geplaatst door anoniempje
ik denk door die kale zijkanten, want die vind ik er op de juno 106 echt niet uitzien, de speakers missen nog net.

:P
ju106s.jpg

Juno 106 met speakers is toch gewoon de HS60?

Origineel geplaatst door gringo
Juno 106 met speakers is toch gewoon de HS60?

Ja klopt, nou zat ik ook even in de war want ik dacht even dat je de alpha juno bedoelde. je hebt dus ook de HS80, dat is weer een AlphaJuno met speakers. die ik ook wel kende, die juno 106 met speakers heb ik nog nooit gezien.

Origineel geplaatst door Chinetti
Zeg Voltavio, hoe heb je deze foto gevonden? Ik zoek eigenlijk nog steeds de website van die knakker die dit gemaakt heeft...

het is Voltagio he ;)

geen idee eigenlijk, ik heb deze foto al vrij lang op mijn computer staan. ik denk dat ik ergens via Google naar juno 106 foto's zocht...

Origineel geplaatst door shiftr
die heb ik en die heeft niet de juno kleurtjes maar ziet er zo uit.

vraag me af je nou de sound via speakers uit kan zetten,..dmv schakelaar ofso

rolandhs60.jpg

weirde fotoos kende de hs60 ,..met speakers was met zo,n boombox netje over de speakers ,..
ook weer anders zal welmet japanse versie us / eu version ,..wel vaker andere looks
de us en eu verschille ,..vaak met marketing looks

maar voor de rest is hij idd hetzelfde als een 106S

Ik heb de juno106 met accordeontoesten binnen, hij is echt in zeer goede staat. Een stuk beter dan mijn eigen 106. Alle 6 de stemmen werken nog :okdan: en alle knoppen en sliders werken ook nog als nieuw. Dus ik ga deze laten zoals hij is, het keyboard overzetten en mijn eerste 106 gebruiken voor het "sh106" project. Ik zal deze week nog wat foto's maken van de accordeontoetsen modificatie.

Back