Heb een goeie deal kunnen maken voor een Neumann M149. Nou moet daar natuurlijk ook een goeie pre-amp bij. Het budget loopt tot ongeveer 2750 euri's.
Ik sta open voor suggesties
Thx voor de input guys! Heb vandaag contact gehad met een man van Adesign voor een MP2A. Deze krijgt goeie reviews op Gearslutz. Heeft er iemand toevallig al met deze of de Pacifica gewerkt?
Daar ben ik aan gekomen via Gearslutz.com
bij heel veel topics gaat het over de Pacifica en de MP2A. Deze worden gemaakt door ADesign Audio.
Ze hadden geen distribeur in Nederland dus heb ik ze gemaild. Peter Montessi van ADesign is een topgast en die heeft mijn mail doorgestuurd naar de disributeur in Duitsland en daar heb ik hem dus besteld. Waarschijnlijk krijg ik hem volgende week ergens.
Met zo'n geweldige mic en pre-amp ben ik heel erg benieuwd wat voor muziek je maakt en of je misschien een website hebt met je producties?
Ik werk met een Behringer B2-Pro direct aangesloten op mijn EMU 1820. Het voldoet me prima op dit moment, maar ik droom elke dag van upgraden. Hmmm... wordt tijd dat ik meer geld ga verdienen, dan kan ik mijn dromen uit laten komen!!!!
Ik maak vanalles. Alleen op dit moment is mijn studio ontmanteld vanwege een verhuizing. Komende weken ga ik die stukje bij beetje weer opbouwen. Dan komt ook de site met producties hopelijk online
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.