72 pinns simms voor de MPC2000XL

Langwani

Ingeburgerd
Wie kan mij vertellen wat ik kwijt ben voor nieuw intern geheugen voor een MPC2000XL?

2 bankjes van 16 mb want ik wil 32 mb intern geheugen...........................

geen speculaties, graag feiten

bij voorbaat bedankt voor de reacties!!!

groet

O ze zijn nog wel nieuw te koop:

http://www.interngeheugen.com/prodlijst.odb?sortgroep=STD011
http://www.interngeheugen.com/prodlijst.odb?sortgroep=STD018

Q. What type of memory will work in my MPC2000XL?
A. You should use 72-pin Fast Page or EDO SIMMS with a speed rating of 70 ns (nanoseconds) or faster. They can be either parity or non-parity (if parity is present it will be ignored), and should have gold leads. The MPC2000XL supports 16 MB and 32 MB SIMMS. However we recommend using 2 x 16 MB SIMMS because the manufacturing specifications of 32 MB SIMMS have changed slightly since the introduction of the MPC2000XL and we have discovered that not all 32 MB SIMMS will work.

Net wat Sander zegt, kijk even op MP,barst ervan en kost een drol.
Handig is dan om het lijstje van Sander er naast te leggen, in de manual staan de
specs. van het geheugen.[edit] zie dat Sander het hier al boven heeft geplaatst.

Origineel geplaatst door mikemix
Net wat Sander zegt, kijk even op MP,barst ervan en kost een drol.
Handig is dan om het lijstje van Sander er naast te leggen, in de manual staan de
specs. van het geheugen.[edit] zie dat Sander het hier al boven heeft geplaatst.

Die specs die hierboven staan komen van de officiele akai Q&A pagina af.

Thanks

Thanks

Thanks allemaal voor de snelle reactie; is dit geheugen allemaal geschikt voor de MPC2000XL, want ik zie wel verschillende types??????????????????????? of is dit allemaal compatible met de MPC?

Lees hierboven. Maar ik zou gaan voor edo 60ns, omdat die het snelste is. Geen idee of de MPC daar profijt van heeft overigens.

MPC2000XL

MPC2000XL

Kan iemand mij anders aan 2x16mb helpen?, wel werkend natuurlijk, voor een leuk klein prijsje, dan kan ik het altijd nog nieuw kopen............................

Back