CS10 250 euro

.

.

waterpomptang wil ook wel.. heel goed zelfs. evt een doek tussen de tang en de knop.

Re: .

Re: .

Origineel geplaatst door rombraz
waterpomptang wil ook wel.. heel goed zelfs. evt een doek tussen de tang en de knop.

Dan blijven er van die mooie ribbels achter op je knoppen...of hij schiet er af met je vuist tegen je eigen smoelwerk!!!!...

Re: Re: .

Re: Re: .

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Dan blijven er van die mooie ribbels achter op je knoppen...of hij schiet er af met je vuist tegen je eigen smoelwerk!!!!...

je moet ook niet zo onbehouwen zijn:dubbel: ik heb van beide geen last gehad ..:)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Leo & alle anderen: bedankt voor de tips! Ik zal de knoppen zo voorzichtig mogelijk proberen te verwijderen want ik wil uiteraard zelf ook geen beschadigingen aan deze bak. Maar dat ga ik aankomende week maar even uitvoeren, want doordeweeks heb ik toch nooit inspiratie om muziek te maken dus dan kan ik het beste dit soort klussen doen.

Gisteren ook de "nieuwe" CS-30 even getest als effectenbak voor externe bronnen en dat viel op zijn zachtst gezegd niet tegen. Inderdaad lijkt hij wel vetter te klinken dan het andere exemplaar. Ik had even wat onopvallende loops uit de EMU XL-7 door het filter/envelope follower gehaald en het was echt instant Aphex Twin. Mensen die zeggen dat het filter van de CS-30 karakterloos is weten wat mij betreft niet waar ze het over hebben. Wat een bak zeg!

Vandaag misschien even een fotootje maken en die zet ik dan wel in de draad die R-ond heropend heeft.

zo magk t graag zien,..ODE aan de CS 30!!!bis bis
hoewel die 770 ook een leuke is ,..maar weer niet aanstuurbaar en das toch eg wel belangrijk ,..soms gebruik mn cs 30 alleen als filter seq als modulatie ,....mogelijkhede ten top

:engel:
Q hooi, asje de 2 cs30en strak naast elkaar zet ben je mooi al precies 2 meter verder in ya stuud,..wel strak,..

net als een rijtje ms en ,..ooh die hadje ook
strakke tent thuis:D sc6

Origineel geplaatst door R-ond
zo magk t graag zien,..ODE aan de CS 30!!!bis bis
hoewel die 770 ook een leuke is ,..maar weer niet aanstuurbaar en das toch eg wel belangrijk ,..soms gebruik mn cs 30 alleen als filter seq als modulatie ,....mogelijkhede ten top

:engel:
Q hooi, asje de 2 cs30en strak naast elkaar zet ben je mooi al precies 2 meter verder in ya stuud,..wel strak,..

net als een rijtje ms en ,..ooh die hadje ook
strakke tent thuis:D sc6

Ja, nou alleen nog een grotere studio :D Maar verhuizen zit er voorlopig nog even niet in.

Het liefst heb ik die CS-30's inderdaad bij mijn Korg MS spullen staan omdat er toch wel wat te patchen valt. De interfacing van de CS is vrij uitgebreid zoals je weet en de sequencers kun je ook allemaal aan elkaar knopen :W En het hele spul is natuurlijk Hz/V dus dat is ook lekker makkelijk.

Maar ja, ik heb daar de ruimte niet voor helaas; zelfs 1 CS-30 past er waarschijnlijk niet bij vanwege de diepte van die bak dus ik moet wat anders gaan verzinnen. Misschien dat ik tzt toch maar 1 CS inruil voor iets anders leuks om dan in ieder geval te kunnen afwisselen, maar daar ben ik nog niet uit.

Ach ja, luxe problemen :)

Back