Synthurion
Ouwe rot
Origineel geplaatst door mono-poly
Jezus wat een prijzen weer .....
Tsja het gaat weer helemaal nergens over tijdens de internationale Korg dumpdagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jezus wat een prijzen weer .....
Origineel geplaatst door Mk II
ralph, ik ken de PS-3100. niet zelf gehad maar wel een aantal uurtjes zoet mee gespeeld. erg fijne bak en helemaal in mijn straatje passend maar qua geluiden palet is het niet te vergelijken met bijv. een Andromeda of een MemoryMoog of noem maar een andere polysynth. da's zeker geen minpunt (immers: in die Beschrenkung zeigt sich der Meister).
net zoals een Minimoog die eigenlijk maar een beperkt aantal sounds aan boord heeft maar die zijn zo goed en vet dat het toch een zeer bruikbaar instrument is. Qua features e.d. "kan" bijv. een Korg Micro-X of een Alesis Ion veel meer maar ik weet wel welke ik liever hoor ! (en heb)
Ditto de PS-3100; in vergelijking met een moderne poly kan zo'n antieke bak helemaal "niks" maar het is wel een echt instrument met een uniek eigen karakter en temperament.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Hier nog een Japanse reclamefolder....

Origineel geplaatst door Hooihuis
Die 770, da's toch ook wel een synth die ik graag nog eens zou willen hebben. Ziet er apart uit vind ik en klinkt ook lekker (heb er ooit eens een kunnen uitproberen).
Anyway, hij is zo mooi dat je hem zelfs gewoon kunt neerzetten als decoratie.....als je er maar wel af en toe op speelt natuurlijk![]()

350 is mooi zat voor een 770
En mensen een ps-3100 is gewoon 1 vco met een divider a la orgel.
Met een resonator filter er achter en nog een paar dingetjes.
Gewoon een orgel gt turbo niks meer.
350 is mooi zat voor een 770
En mensen een ps-3100 is gewoon 1 vco met een divider a la orgel.
Met een resonator filter er achter en nog een paar dingetjes.
Gewoon een orgel gt turbo niks meer.