Korg 770

Origineel geplaatst door Mk II
500? 500 ribben uit m'n lijf bedoel je waarschijnlijk....:)

maar jezus... wat een supermooie 3100 Ralph ! eigenlijk moet ik hem gewoon hebben want het zou perfect in mijn verzameling passen... waarom ben ik nou niet stinkend rijk?

btw: mijn 770 heeft idd CV/Gate en een filter CV ingang als modificatie. binnenin zitten overigens wat pots waarmee je de resonantie etc kunt opfokken tot acid levels of juist wat temperen.

Die CV mod ben ik voor alsmede MIDI maar andere dingen zoals intern tweaken etc doe ik zelden want ik ben purist..Ik zou het eerder terug naar normale staat brengen...Enn die PS3100 is idd massief en vet en zou heel mooi in je verzameling passen..Ik heb er ook een origineel volume pedaal bij van die MS pedalen reeks (lfo etc).....

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
die ps3100 gaat 500 kosten, val mee toch??

Een polyfone modular voor 500 euro? Weinig geld lijkt me zo.

500? 500 ribben uit m'n lijf bedoel je waarschijnlijk....:)

maar jezus... wat een supermooie 3100 Ralph ! eigenlijk moet ik hem gewoon hebben want het zou perfect in mijn verzameling passen... waarom ben ik nou niet stinkend rijk?

Ehh, je WAS stinkend rijk. Maar nadat je al je spulletjes hebt gekocht werd het wat minder ;)

R

500 euro lijkt me een foutje...Da's de prijs van een MS-10 ongeveer 8o) Ralph bedoelt 5000 denk ik, aangezien die PS3100 uit Aus ook meer dan 4000 euro kostte, plus die originele standaard er nog bij...

Origineel geplaatst door Renze
500 euro lijkt me een foutje...Da's de prijs van een MS-10 ongeveer 8o) Ralph bedoelt 5000 denk ik, aangezien die PS3100 uit Aus ook meer dan 4000 euro kostte, plus die originele standaard er nog bij...

nou 5000 gaat het niet worden...wel meer dan 500

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
nou 5000 gaat het niet worden...wel meer dan 500

3100 is toch zn naam in $ waard ,..oud japans gezegde ,..
:D

Ehh, je WAS stinkend rijk. Maar nadat je al je spulletjes hebt gekocht werd het wat minder

haha, ja daar zit wat in...
ach ja, waar een gouden handdruk al niet goed voor is he? je kunt alles wel oppotten maar een zolder vol ouwe synths is veeeeel leuker !

haha, ja daar zit wat in...
ach ja, waar een gouden handdruk al niet goed voor is he? je kunt alles wel oppotten maar een zolder vol ouwe synths is veeeeel leuker !

Je hebt in ieder geval smaak....:))

ben ik eigenlijk wel met mono-poly eens - een PS3100 is gewoon een erg geil bakkie maar qua sounds is hij toch wat beperkt. wat-ie doet, doet-ie heel goed maar het is zeker niet te vergelijken met een moderne poly-synth.

ben ik eigenlijk wel met mono-poly eens - een PS3100 is gewoon een erg geil bakkie maar qua sounds is hij toch wat beperkt. wat-ie doet, doet-ie heel goed maar het is zeker niet te vergelijken met een moderne poly-synth.

slik...tot je er achter zit...beperkt???...nou forget it...ding klinkt alles behalve beperkt...Klnkt heel erg goed en origineel...

ralph, ik ken de PS-3100. niet zelf gehad maar wel een aantal uurtjes zoet mee gespeeld. erg fijne bak en helemaal in mijn straatje passend maar qua geluiden palet is het niet te vergelijken met bijv. een Andromeda of een MemoryMoog of noem maar een andere polysynth. da's zeker geen minpunt (immers: in die Beschrenkung zeigt sich der Meister).

net zoals een Minimoog die eigenlijk maar een beperkt aantal sounds aan boord heeft maar die zijn zo goed en vet dat het toch een zeer bruikbaar instrument is. Qua features e.d. "kan" bijv. een Korg Micro-X of een Alesis Ion veel meer maar ik weet wel welke ik liever hoor ! (en heb)

Ditto de PS-3100; in vergelijking met een moderne poly kan zo'n antieke bak helemaal "niks" maar het is wel een echt instrument met een uniek eigen karakter en temperament.

Ditto de PS-3100; in vergelijking met een moderne poly kan zo'n antieke bak helemaal "niks" maar het is wel een echt instrument met een uniek eigen karakter en temperament.

Idd...Marrruuhhh je hebt een puike collectie waar je nog 25 jaar mee vooruit kan..:)

ralph, ik ken de PS-3100. niet zelf gehad maar wel een aantal uurtjes zoet mee gespeeld. erg fijne bak en helemaal in mijn straatje passend maar qua geluiden palet is het niet te vergelijken met bijv. een Andromeda of een MemoryMoog of noem maar een andere polysynth. da's zeker geen minpunt (immers: in die Beschrenkung zeigt sich der Meister).

net zoals een Minimoog die eigenlijk maar een beperkt aantal sounds aan boord heeft maar die zijn zo goed en vet dat het toch een zeer bruikbaar instrument is. Qua features e.d. "kan" bijv. een Korg Micro-X of een Alesis Ion veel meer maar ik weet wel welke ik liever hoor ! (en heb)

Doet me opeens denken aan die Evolution Evs1, was ook zo'n obscuur bakje waar je van alles mee kon, ik heb hem zelf maar hij klinkt voor geen meter. Behalve als ik hem door een TC Fireworx douw, maar goed als ik mijn mondharmonica gepiel er doorheen jaag klinkt het ook goed:)
2000 is idd een goede prijs voor een 3100, een 3300 is wat dat betrefd wel gauw 3500 euro waard:)

je hebt een puike collectie waar je nog 25 jaar mee vooruit kan..

mmmjamaar... een junk zoals ik heeft natuurlijk wel steeds een nieuwe dosis nodig anders krijg ik de ziekte :)

Belachelijke prijs...

nee hoor, in een markt waar een beetje knappe Minimoog (+/- 13.000 gemaakt?) al gauw 2.000 euro of meer kost valt dat nog reuze mee. en wat dacht je dat ik voor mijn Voyager Signature Edition betaald heb? natuurlijk, je moet het wel effe hebben liggen maar dat is iets anders...

Back