[track] wat achtergrondruis

farlukar

+++ATH NO CARRIER
Bij deze een poging tot een stukje rustig geluidsbehang, mede mogelijk gemaakt door het combo AN1x - QS6.1 - Fizmo.

Scoor 'm hier en vertel me wat er verschrikkelijk gaaf of totaal ruk aan is...
dan kan ik 'm nog gaver maken (of minder ruk:)
[edit]
update naar versie 1.1
versie 1.0 zolang de voorraad strekt hier
[/edit]

Laatst gewijzigd:
nice quality :okdan:

Ik vindt het altijd cool om tracks te horen waarbij een an1x in wordt gebruikt.. Zeker omdat ik er ook eentje heb..
Weinig op aan te merken op 1 dingetje na.. Er zit de hele tijd een loopje in de achtergrond vrij hoog daar begin ik me een klein beetje aan te iriteren, misschien als je wat speelt met reverb op dat geluidje, door bijvoorbeeld heel langzaam de reverb groter te maken, zodat het lijkt aslof je op een gegeven moment een compleet zwevend geluid hebt, ik weet niet of je precies weet wat ik daarmee bedoel.. anyway.. dat geluidje doet mij dus een beetje iriteren ook vindt ik het minder dat ongeveer bij de 3.35 is het geluid in een keer weg, en bij 4.35 ongeveer komt het in 1 keer weer terug.. dat vondt ik een beetje minder..
Lekker coole track, deze krijgt een plekje op mijn HD.. =)
Ik hoop dat je er wat mee kunt met mijn commentaar..

greetz :biertje:

echt goed vind ik dit, de geluiden zijn mooi en apart, vooral dat stukje rond 2:45 is zeer sfeervol
ik vond dat overstuurde geluid op het einde een beetje jammer... een te gruwelijk einde na zulke mooie geluiden... misschien kan je dat beter in een break in het midden plaatsen, zodat daarna die pads enzo weer extra mooi klinken :)

Mooi stukje behang! Erg sfeervol gemaakt.

De mix is erg breed en wellicht te breed. Denk als je het op een goedkope Yoyo met pseudo surround afspeelt je even schrikt. Wel strak dat wel.

CVS update

CVS update

Nou ik probeer het iedereen maar naar zijn/haar zin te maken...
versie 1.1 heeft iets minder botte overgangen, irritante geluiden die iets minder irritant zijn en mocht je erbij in slaap vallen word je niet meer bruut wakker gemaakt door het eind

alleen yokotoko 5.1 bezitters moeten hun kitje maar even terugzetten op "stereo" :)

Errug cool dit....
echt film-achtige muziek... bij dit soort dingen doe ik m'n ogen dicht en zie mijn eigen beelden... geweldig...

waar ik ook wel benieuwd naar ben, welke geluiden heb je uit de AN1x gehaald? heb er net eentje dus ben wel benieuwd...

erg coole sfeer...

..SHIT ik heb zo'n trage telefoonlijn, dus ik kan niet luisteren!!

Moet toch ADSL nemen misschien ha ha

De AN1x-geluiden zijn het ditortion-geluid aan het begin en eind c.q. het loopje (het zelfde geluid zonder & met arpeggiator) en het beetje dissonante geluid dat zo bij 0:35 voor het eerst er in zit. Voor de liefhebbers, de patch in an1xedit-formaat in de bijlage.
De pads zijn uit de QS6.1, het baslijntje en alle aanvullende piepjes, bliepjes en rateltjes uit de Fizmo.

En ja, ADSL is gaaf... maar kabel is ook leuk (niet zo snel, maar wel geduldig :)

Attachments

• an1.zip
    2,5 KB · Bekeken: 119
...Hmm leuke soundjes wel...

Ik zou toch wat realtime geluidsveranderingen willen horen ipv een traage LFO over het filter om het wat interessanter te maken...

Back