KRK RP8 en Event TR8

Mahu

wob wob wobwob wob...
Hallo beste mensen,

Graag wat reacties over de KRK RP8 en de Event TR8 monitor, persoonlijke ervaringen etc. Wil namelijk 1 van de 2 aanschaffen. Uiteraard ga ik ze zelf natuurlijk ook beluisteren, maar ik zou graag wat meningen willen horen over deze 2.

Heb je een andere suggestie qua monitoren in deze prijsklasse, schroom niet om dat ook aan te geven. Belangrijk voor mij is uiteraard het geluid, maar voornamelijk de basweergave.

Alvast bedankt :)

Gr,

Mahu

ik heb de krk rp8 en de bas is heel behoorlijk, ik krijg ze niet eens zo hard dat het geluid echt vervormt. Om die bas te horen moet ik echter wel in een specifiek hoekje van de ruimte gaan staan maar dat ligt volgens mijn niet aan de box maar aan de ruimte. Vreemd genoeg mix ik de bas wel vaak te hard in. Daar kom ik achter als ik op andere systemen luister, daar had ik minder last van toen ik nog op me creative computer boxjes afmixte. Voorlopig ben ik OK met deze set. Als er wat anders komt dan wordt het een klasse hoger, ik voel geen noodzaak om in dezelfde klasse voor iets anders te gaan.

Back