hmmm sja.. moeilijke track om commentaar op te geven, wel jammer dat je die track op zo'n lage bitrate hier laat horen, op die manier gaat er heel veel verloren. Ik vindt het op zich wel een leuke track.. enigste waar ik me af en toe aan erger is dat je iedere keer een stop er in gooit.. lijkt me op die manier niet echt dansbaar, maar van de andere kant is het ook weer goed, want anders ga je je ontzettend ergeren aan dat hoge geluidje wat er door heel de track heen zit.. Kwa mix lijkt alles wel okee in hoeverre je er op deze manier iets van kan horen.
Ik moet zeker wel zeggen dat ik je stijl wel cool vindt.. doet me een heel klein beetje denken aan aphex twin..
Ik ben een grote fan van Aphex Twin, en dit doet me wel aan deze grootmeester denken. Veel mensen houden niet van Aphex omdat ze er geen bal van snappen...te moeilijk voor hun kleine brein wellicht...Verder heb ik geen probleem met die stops. Blijven freaken joh, want je klinkt al een stuk orgineler dan veel andere zooi die hier gepost word en meestal flauwe doorslagjes zijn van hetgeen al 1000 x gemaakt is! Doe zo verder!
Heel lekker, kan alleen wel een wat rustigere opbouw. Hij racet nu voorbij. Vin ik wel jammer voor zo'n lekker trek.
En die (bass-)lead in het midddenstuk vin ik niet goed passen bij de rest. Zoek eens een sample/patch die wat meer bij het stuk past (minder vol). Nu drukt ie in het middelste deel van je nr. alles weg.
Zo genoeg feedback?
ik ga hem nog een keer luisteren: FEEEESSST
hee tegek!
Dankjewel allen, hier kan ik verder mee.
Ja die bas is wel heel aanwezig, maar dat komt omdat ik normaal niet veel bas in een track doe, en toen ik daar achter kwam ben ik als een soort idioot als compensatie nu dus in alle tracks een dikke bas aan het gooien... zo van: nu heeft het BAS.
Tja. Het valt dus echt wel blijkbaar nog te veel op. Moet ik daar ff wat meer op letten...
De mix kan beter, dat vermoeden had ik ook al;
maar ik heb deze track in 3 dagen gemaakt; en ik wil hem zo laten omdat zo de feel van die 3 dagen erin blijft. Meestal is het zo dat als ik achteraf de mix over ga doen ik er helemaal niks van bak; dat ik zeg maar het moment van die 3 dagen er niet meer helemaal in weet te houden...
Die samples...
ja sorrie maar ik moest in 1 van m'n nummers een knipoog doen naar mijn roots
voor het nageslacht ofzo.
.........dit is de tweede track die ik luister (de eerste was mono-alleen track ms10) ik heb beide twee keer beluisterd, ik ben ook Aphex-twin fan en ik heb de positieve antwoorden gelezen. Wat mij opviel aan beide tracks is dat ze, tja hoe moet ik dat nu zeggen, een beetje "houterig" klinken. Komt dit door mijn pc/mp3 of zo? Of ben ik een zeikerd? Te kritisch? Ik zal meer gaan luisteren dus neem mijn oordeel nog even niet te serieus.
Niet echt 'my cup of tea', maar het klinkt wel errug goed. Vooral qua sfeer. Sommige stukken deden me wel aan Squarepusher denken, zoals die bas die er op 1.20 opeens inkomt. En volgens mij zat die bewuste sample (zie post Farlukar) ook in zijn nummer (come on my selector?)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.