PietjePieter
pieterend lid
Origineel geplaatst door dennisb
jp6 was nieuw $3000 de jp8 $8000, jx8p $1700, minimoog $1800 , memory moog $3800 , prohet 10 $7500, trek uw conclussies, de mijne is dat de jp8 nog het meest in waarde is gedaald van allemaal, het is gewoon een vette bak en daarom is en was ie zo duur. Nu 2dehands is normaal voor een jp6 laten we zeggen 1000 en voor de jup 8 2250, redelijk in balans tov the old days lijkt me.
Kijk daarom ben ik nou altijd blij dat ik niet 20 jaar terug leefde, dan had ik echt geen synth kunnen kopen

Maja ben van plan geld te gaan sparen zo dat ik ergens eind dit jaar een duure synth kan kopen (2000 a 3000 euro)
Maar ik zit nu al met het probleem, aan de eene kant vindt ik analoge bakken super gaaf, ze klinken te gek, althans als je een goede heb en ze zien er zo uber cool uit. aan de andere kant zijn ze gewoon duur maja de waarde is wel een stuk vaster dan die van een VA. Alhoewel ik denk dat die in de toekomst ook weer in waarde gaan stijgen omdat de VST het denk ik helemaal gaan overnemen, zal lache zijn als je over 20 jaar opeens 2000euros moet neertellen voor een OB12 ofzo

Wat programmeer je? Ik ben een java enterprise boer

ze hebben beide wel killer looks !