Digitale Piano gezocht

Status
Please reply by conversation.

abcd

VSTi Slet
Shallom,

Ben op zoek naar een digitale piano voor de kleine.. althans de moeder... als het aan mij ligt komt er gewoon een synthje bij, maar goed. Je weet het.. wat vrouwlief wilt is wet. hahaha (is geen klacht btw) :)

Piano het liefst met Semi-weighted keys (hij's pas 3 dus eigelijk is semi al te zwaar voor zijn vingertjes). Tevens zou ik graag eentje willen met aanslag gevoeligheid anders kun je rammen wat je wilt en alles is plat.. veerconstructie onder de keys is uitgesloten... japanse meuk...

Prijs rond de 300 pleuri's...

Foto foto..
digpiano1.jpg

Re: Re: Digitale Piano gezocht

Re: Re: Digitale Piano gezocht

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
:stupid :stupid

Ah... da's dr eentje zonder kind die bij papa kijkt met spelen en er helemaal wild van is... :biertje: cheers buddy!

:gaap:

Re: Re: Re: Digitale Piano gezocht

Re: Re: Re: Digitale Piano gezocht

Origineel geplaatst door abcd
Ah... da's dr eentje zonder kind die bij papa kijkt met spelen en er helemaal wild van is... :biertje: cheers buddy!

:gaap:

hoe bedoel je?

ik heb trouwen spas een digitale yamaha gekocht voor 325€
met onderstel.

oja en mijn dochter van 8 speelt er dagelijks op..:D

Hoe bedoel je... je levert commentaar op het feit dat het kind 3 is en piano wilt spelen... tuurlijk hij is erg jong, maar dat betekend nog niet dat hij niet mag en ik het ook leuk vind om nog een extra pingelding in huis te hebben..

wat heb ik nou aan smileys die op een meur inbeuken ? Tell me something I don't know ...

Bijvoorbeeld iets nuttigs zoals : Waar heb je die piano gekocht ? :Z

Origineel geplaatst door abcd
Hoe bedoel je... je levert commentaar op het feit dat het kind 3 is en piano wilt spelen... tuurlijk hij is erg jong, maar dat betekend nog niet dat hij niet mag en ik het ook leuk vind om nog een extra pingelding in huis te hebben..

wat heb ik nou aan smileys die op een meur inbeuken ? Tell me something I don't know ...

Bijvoorbeeld iets nuttigs zoals : Waar heb je die piano gekocht ? :Z

dan ben ik zeker ouderwets.. (en dat wil ik zou houden) en een kind van 3 een 'pingelding van gemiddeld 150 cm lang en 300 euro geven is normaal.? ik zou zeggen geef je kind van 3 een MY first sony ofzo....maar wi e ben ik.

misschien heb je aan deze smileys meer
:luv:

succes verder.

Je hebt ook een punt, maar ik zeg toch ook in mijn eerste post "als het aan mij ligt dan komt er een synthje"

Echter zit muziek in de familie... en piano is een ding wat ze allemaal hebben gespeeld .. leg dan maar eens uit dat een kleine genoeg heeft aan een casiootje. Over 7 maandjes is hij alweer 4 dus .. time flies when your having fun right..

Thanks voor de smiley kerel :biertje:

hahahaha never mind kerel. Bedankt anyways

Status
Please reply by conversation.
Back