anoniempje
hobby knooier
Oke nieuw ideetje, leek me ook vooral leerzaam voormezelf en voor anderen natuurlijk. In elk geval voor mij zal dit denk ik best wel een een uitdaging zijn daar ik denk ik best wel moeite zal hebben sounds te programmeren volgens bepaalde richtlijnen.
De bedoeling,
We verzinnen om de 3 maanden een thema,
bijvoorbeeld deze maand een soundset voor een simpel shootgame, benodigde sounds kunnen dan bijvoorbeeld zijn :
lopen, rennen, springen
wapens verwisselen,
sounds van verschillende wapens,
omgevings geluiden als wind water vuur
Elke deelnemer gaat zijn eigen complete bij elkaar passende set sounds maken voor hetzelfde afgesproken thema, je kan dan dus bij voorbaat al niet in het wilde weg programeren, want en de sounds moeten bij mekaar passen, en het is de natuurlijk de bedoeling dat je kan horen wat het moet voorstellen.
Iemand een goed idee voor een thema ?
De bedoeling,
We verzinnen om de 3 maanden een thema,
bijvoorbeeld deze maand een soundset voor een simpel shootgame, benodigde sounds kunnen dan bijvoorbeeld zijn :
lopen, rennen, springen
wapens verwisselen,
sounds van verschillende wapens,
omgevings geluiden als wind water vuur
Elke deelnemer gaat zijn eigen complete bij elkaar passende set sounds maken voor hetzelfde afgesproken thema, je kan dan dus bij voorbaat al niet in het wilde weg programeren, want en de sounds moeten bij mekaar passen, en het is de natuurlijk de bedoeling dat je kan horen wat het moet voorstellen.
Iemand een goed idee voor een thema ?