[TRACK] zondagmiddag jam

mono-poly

Cheff Noodle
hoi hier een track van mij en sander2
afgelopen nacht muziek lopen maken (jammen)
en vanmiddag ff snel wat opgenomen
verwacht er niet al te veel van want het was gewoon eigenlijk inpluggen en spelen.

de setup was als volgen

-tr808
-simmons claptrap (aangestuurd door de 808 )
-jupiter 6 (apregio via de 808 )
-micromoog (aangesuurd door de electro harmonix sequencer die een trigger van ja je raad het al.... de 808 kreeg)
-cs30 wederom getriggerd door de 808
-cs01 live bespeeld door sander.
-realistic mg1 ook live door sander.
-en een mpx500

en dan krijg je dit dus als resultaat.

http://home.deds.nl/~monopoly/Sander+Dennis-Jam04.mp3

Laatst gewijzigd:
Gave jam!

Lekkere geluiden. :)

Niet te bescheiden!

Allereerst vind ik de 'kwaliteit' van de geluiden erg goed, en dan bedoel ik niet alleen de opname technische kant. En de sfeer komt ook goed op me over. Ik zou er in ieder geval graag meerdere keren naar luisteren.

Minpuntje m.i. is dat het stuk qua 'dichtheid' erg lang op dezelfde voet doorgaat, daarmee bedoel ik dat er weinig structurele verandering optreedt.

Ik zou me bijvoorbeeld kunnen indenken dat die 'plons' geluidjes op de achtergrond ineens, kort?, een eigen leven gaan leiden, en dan weer op oude voet doorgaan. Een contrast werking dus.

bedankt voor het plaatsen.

Het klinkt wel erg strak en recht. Er mag best wat meer funk in zitten wat mij betreft. Het einde wordt trouwens wel interessanter, de laatste 2 minuten ofzo, de rest boeit niet zo erg. Ik zou iets met de compositie doen denk ik.

..Hmm met al die synths had ik een wel vettere sound verwacht eigenlijk!
Meer variatie van geluiden zou ik zeggen..met zoveel knopjes moet dat toch kunnen?

...ook al is het een jam...

is dit nou de bekende claptrap ?

lijkt mij meer op een snare ..

maar zeker interresante geluiden
al vind ik ze wel een beetje ver weg soms

wel redelijk hypnotiserend geheel

bedankt voor het commentaar
we hadden de spullen klaar staan
en ff snel wat nootjes gezet en opnemen die handel voordat het weer naar huis ging allemaal dus vandaar dat het mischien niet zo een variatie heeft.
binnenkort meer hopelijk

lekker hoor! de drums klinken lekker vol . alleen is het wel erg extreem gepanned.

hee sander2 en MP, dat klinkt relax. Lekker zo op de achtergrond.

Misschien dat Bounce en Sander(1) dat ook maar weer eens moeten doen .(alleen niet in de nacht)

Hadden jullie alles op 1 track opgenomen?

Back