Probleem Micro X

willvandervliet

Ouwe rot
Weten jullie mischien hoe het komt dat als je probeert soundbanken van de triton of de Karma probeert te importeren, de micro x steeds op 99% blijft staan en dan de boodschap "load error"geeft. Ik heb de drivers geinstalleerd en het programme werkt wel als editor. Maar importeren van soundbanken ,ho maar.

Heb je een PC met Windows? Heb je M-audio spullen op je PC aangesloten? Hoe wordt je MicroX herkend? Als USB audio apparaat of zoiets? Werkt de editor wel maar de VSTi niet?

Als je alles met ja kan beantwoorden dan kan het een driver conflict zijn met de m-audio drivers. Ik heb alle M-audio drivers moeten uninstallen en zelfs eea uit het register weg moeten halen voordat het werkte.

Zoek ook ff op het forum naar het draadje van de X50, daar staat geloof ik ook wat in.

Pc heeft indrdaad Windows.
Naar mijn weten zijn er geen M-audio spullen aangesloten.
Op wat voor manier kom ik er achter hoe de Micro herkend wordt?
Ik heb alleen de editor geinstalleerd geen VSTI.

Via een USB-kabeltje heb ik de Micro X verbonden met de Computer.
Als ik de editor opstart ,herkend hij de synth en ontvangt alle data uit de synth.

Als ik nu b.v. alle data die in de editor staat exporteer,, maakt hij hier een PCG.file van.

Als ik nu deze zelfde PCG.file wil importeren geeft hij aan het eind load error aan.

Ik snap er echt geen bal meer van.

Misschien nog ideeen?

Origineel geplaatst door willvandervliet
Pc heeft indrdaad Windows.
Naar mijn weten zijn er geen M-audio spullen aangesloten.
Op wat voor manier kom ik er achter hoe de Micro herkend wordt?
Ik heb alleen de editor geinstalleerd geen VSTI.

Via een USB-kabeltje heb ik de Micro X verbonden met de Computer.
Als ik de editor opstart ,herkend hij de synth en ontvangt alle data uit de synth.

Als ik nu b.v. alle data die in de editor staat exporteer,, maakt hij hier een PCG.file van.

Als ik nu deze zelfde PCG.file wil importeren geeft hij aan het eind load error aan.

Ik snap er echt geen bal meer van.

Misschien nog ideeen?

Probeer eens een andere USBpoort, klinkt stom maar helpt vaak bij USB-problemen! Ofmisschien even de drivers opnieuw installeren... :okdan:

In iedergeval bedankt voor de hulp, maar en een andere poort en de drivers opnieuw installeren hebben geen van beide geholpen.

om moedeloos van te worden; de editor werkt ,maar ik kan niets in de editor importeren.

Back