• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop CREAMWARE LUNA

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niels

Ouwe rot
Te koop. Creamware Luna 24 bit 96 khz DSP geluidskaart. Softwareversie 2.5. In goede staat met handleidingen en bijbehorende kabels. Voor 250 euro mag ie weg.

Ja ik wil wel. Maar enkele vraagjes
Ik draai op P4, XP en Logic ?
Wat is het verschil met Luna II en waarom verkoop je ze?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sKeLeTvM

Wat is het verschil met Luna II en waarom verkoop je ze?

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=7368 8P

Maar als je zelf al een Pulsar II hebt, dan neem je die Luna toch alleen voor de drie extra DSP chips en Z-link aansluiting? In dat geval maakt het volgens mij helemaal niet uit of het een Luna I of II is. De meest recente software (SFP 3.1) zit namelijk al bij je Pulsar II.

Ik weet niet wat het vershil is tussen de LUNA 1 en 2. Misschien heb ik wel een 2. Hij is in ieder geval gemaakt in juni vorig jaar.(staat op de kaart) Softwareversie 2.5 En inderdaad, als je als SFP hebt en een Pulsar is het helemaal lekker. Ik doe 'm weg omdat ik een firewirekaart wil, zodat ik die ook op een laptop kan gebruiken. Aangezien ik maar een arme student ben kan ik niet alles tegelijk hebben.=(

4 klopt wel: 3 werkpaarden en eentje die de andere in het gereel houdt.

Wat betreft die software; volgens mij is die gebonden aan de kaart en kan je dus niet zomaar de 3.1 overzetten op de Luna, want je hebt daar geen registratie voor in je profile op de site van creamware.

Of heb ik dit mis?

Origineel geplaatst door draqoon
4 klopt wel: 3 werkpaarden en eentje die de andere in het gereel houdt.

Ja, maar volgens mij geldt dat ook voor de Luna I. Alleen de Pulsar I heeft 4 "werkpaarden".

Origineel geplaatst door draqoon

Wat betreft die software; volgens mij is die gebonden aan de kaart en kan je dus niet zomaar de 3.1 overzetten op de Luna, want je hebt daar geen registratie voor in je profile op de site van creamware.

Of heb ik dit mis?

Dat klopt wel als je de Luna zelfstandig gebruikt, maar als je de Luna naast je Pulsar zet (dus verbonden met de S/TDM kabel), dan maak je alleen gebruik van de Pulsar software. Je hebt dan alleen wat extra pk's en een Z-link.

En wat worden we hier snel wijzer met elkaar.
We moeten oppassen voor het moment dat onze kennis exponentieel gaat toenemen. Dan is het namelijk niet meer te stoppen.

AAAAAAHHHHHHHHH ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back