Micro Modular

Status
Please reply by conversation.
Re: Micro Modular

Origineel geplaatst door Crecords
Hoi

Heb een Micro Modular in de aanbieding voor 125 Euries

Echt eeen koopje maar heb wel vandaag geld nodig!! Zou je eht evt. met internet bankieren kunnen overmaken?

B.v.d.

Corne Huigen
Klaar voor een ban denk ik, je reageert niet eens op een pb, dus zal het wel niet snor zitten...

Re: Re: Micro Modular

Re: Re: Micro Modular

Origineel geplaatst door Vl1
Klaar voor een ban denk ik, je reageert niet eens op een pb, dus zal het wel niet snor zitten...

die staat al tijdje in mijn studio .. ;)

Re: Re: Re: Micro Modular

Re: Re: Re: Micro Modular

Origineel geplaatst door MadR
die staat al tijdje in mijn studio .. ;)

Wat bedoel je hiermee? Heb jij de Micro Modular van C. Huigen?

Het lijkt wel een F de G affaire met die namen konstant , misschien handig om de begin letter van de achternaam te doen ipv de voornaam :geslaagd:

sorry... Corne Huigen dus...

Het wil namelijk dat hij mij (met zijn thuisnummer) opbelde vandaag en ik hem heb beloofd een aanbetaling te doen. Ik lees nu dus op 't forum en een aantal gelinkte artikelen dat die gast niet helemaal zuivere koek is. Ik heb hem al gemaild met het bericht dat ik aangifte van oplichting ga doen als hij mij niet voldoende bewijs geeft dat de overeenkomst (hij verstuurd maandag de Micro Modular) verloopt zoals afgesproken.

Wat wel raar is, is dat hij voorstelde dat ik hem op kwam halen (wel vandaag nog), maarja dat kan natuurljk een truukje zijn....

Weet iemand trouwens hoe dat zit met betalingen ongedaan maken? (sorry, ik weet dat ik daarvoor eigenlijk in een andere sub-forum moet zijn)

Re: Re: Re: Re: Micro Modular

Re: Re: Re: Re: Micro Modular

Origineel geplaatst door Mattie
Wat bedoel je hiermee? Heb jij de Micro Modular van C. Huigen?

Ja die van Crecords/ Corne Huigens... ik ben hem zelfs wezen ophalen in Zeeland een maand of 5 geleden .. maar de adapter deed het bij thuiskomst niet .. gepb-ed maar niks meer van gehoord .. voor de rest doet ie het prima .... en was 125 geen slechte prijs. Misschien heeft ie er 2 ? Anyway hij kon iig weer eten die avond ! :L

mmm ik kan me bovenste post niet wijzigen op 1 of andere vreemde manier .. anyway ik heb er dus 100 euro voor betaald .. geen 125 .. De advertentie dat Crecords hem te koop aanbied effe opgezocht namelijk. Daar staat ook dat ie hem verkocht heeft. Ik hoop voor hem dat ie er 2 heeft als ie hem weer aanbiedt .. ;)

mmm ik kan me bovenste post niet wijzigen op 1 of andere vreemde manier .. anyway ik heb er dus 100 euro voor betaald .. geen 125 .. De advertentie dat Crecords hem te koop aanbied effe opgezocht namelijk. Daar staat ook dat ie hem verkocht heeft. Ik hoop voor hem dat ie er 2 heeft als ie hem weer aanbiedt .. ;)

Ja dat hoop ik ook voor hem, want als ie me oplicht verzamel ik toch ff een knokploeg. Al is 't maar om 't imago en er zeker van te zijn dat ik mn € 50,- terugkrijg (ik ben geen voorstander van geweld)... ook een beetje stom als ie alles bloodgeeft (naam, adres, telnr.) om vervolgens mensen op te gaan lichten... maarja er is nog geen bewijs van oplichterij dus ik wacht 't nog ff af.

waar had je trouwens dat gezien van dat hij geen zuivere koek is ? heb je een link ? kan niks vinden namelijk

oeps ik loop te pitten .. gevonden dus .. maar ik heb nog mazzel gehad met alleen kapotte adapter

oke heb dus gelezen en het ziet er niet echt best uit ..

wat je dus altijd moet doen is zorgen dat je de apparatur kan testen. Dat wil hij namelijk stelselmatig voorkomen door te zeggen dat ie bij kenissen zit etc.

Maar 1 ding moet ik hem wel nageven en dat is dat ie behoorlijk goedkoop is .. dus als je de reis wil ondernemen en voor 220 volt zorgt dan moet je als er nog wat mankeert nog meer van de prijs afkrijgen ..

En corne neem nou eens verantwoordelijkheid voor je leven gast ! je bent geen mega klootzak .. je moet alleen minder blowen en je (financiele) leven op een rijtje krijgen !

succes to all

Ik heb hem net aan de lijn gehad en ipv dat hij hem opstuurt, ga ik hem morgen zelf ophalen. Dus tot nu toe niks kwaads over de manier van zaken. Morgen zal blijken of 't allemaal snor zit en daar ga ik gewoon van uit.

De deal gaat niet door, ik krijg mn aanbetaling terug... en dus nog steeds op zoek naar een Micro-Modular

Euhm... ik heb een micromodular op de plank liggen die ik erg weinig heb gebruikt. Gekocht in 1999 of 2000 (weet niet meer precies) voor 1495,- gulden.

Van die muziek-maak hobby is nooit echt meer wat van gekomen, ik speel liever live op toetsen ipv sequencing ben ik achter gekomen.

Paar keer gespeelt met de editor, maar hij heeft voornamelijk op de plank gelegen. Doos, piepschuim, plastic, handleiding, diskettes, adapter... alles zit er nog bij.

Toch wel jammer, er hebben in die tijd behoorlijk wat zaterdag werkuurtjes in het ding gezeten...somber verhaal eigenlijk he ;)

Het zou overigens wel een leuk ding zijn om een eigen DSP project mee te beginnen, als je de bootloader-firmware beetje kunt hacken, en software voor de Motorola DSP schrijft die er in zit, dan kun je een project "OpenNord" beginnen ofzo :) Als iemand daar dezelfde ideeen over heeft, pb me even :)

Maar eh.. anyway, wat is je budget? (ik weet nog niet of ik hem wel wil weg doen overigens...)

heeft Fjoesz niet een MM te koop staan ?

en die crecords gebruikt apparatuur voor een mini bedrag als lokmiddel om zichzelf steeds tijdelijk van geld te voorzien. lauwe actie.

Re: Re: Re: Re: Re: Micro Modular

Re: Re: Re: Re: Re: Micro Modular

Ja die van Crecords/ Corne Huigens... ik ben hem zelfs wezen ophalen in Zeeland een maand of 5 geleden .. maar de adapter deed het bij thuiskomst niet .. gepb-ed maar niks meer van gehoord .. voor de rest doet ie het prima .... en was 125 geen slechte prijs. Misschien heeft ie er 2 ? Anyway hij kon iig weer eten die avond ! :L

ook raar hij woont in putte drenthe overijsel ofso isdat ?
het wordt weirderen weirder :confused:

Origineel geplaatst door Mattie
De deal gaat niet door, ik krijg mn aanbetaling terug... en dus nog steeds op zoek naar een Micro-Modular

2007.01.21 18:28
Mattie
Vers lid
Geregistreerd sinds: Aug 2006
Ik woon in: Eindhoven
10 berichten geplaatst.
2007.01.30 16:07

HIER WEER !!! FLIK...

DE 20E EN DE 31 E EN hij klrijg weer na een lomp smoesje zn geld terug ,..laterdsu
!!:stupid

Ik ga zaterdag een mm ophalen bij mij in de buurt... eerst kijken, dan pas betalen dit keer :P

Ik ga ervanuit dat deze deal wel doorgaat, dus deze kan op slot.

Status
Please reply by conversation.
Back