Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klaar voor een ban denk ik, je reageert niet eens op een pb, dus zal het wel niet snor zitten...Origineel geplaatst door Crecords
Hoi
Heb een Micro Modular in de aanbieding voor 125 Euries
Echt eeen koopje maar heb wel vandaag geld nodig!! Zou je eht evt. met internet bankieren kunnen overmaken?
B.v.d.
Corne Huigen
Origineel geplaatst door Vl1
Klaar voor een ban denk ik, je reageert niet eens op een pb, dus zal het wel niet snor zitten...

Origineel geplaatst door MadR
die staat al tijdje in mijn studio ..![]()

Origineel geplaatst door Mattie
Wat bedoel je hiermee? Heb jij de Micro Modular van C. Huigen?

mmm ik kan me bovenste post niet wijzigen op 1 of andere vreemde manier .. anyway ik heb er dus 100 euro voor betaald .. geen 125 .. De advertentie dat Crecords hem te koop aanbied effe opgezocht namelijk. Daar staat ook dat ie hem verkocht heeft. Ik hoop voor hem dat ie er 2 heeft als ie hem weer aanbiedt ..![]()

Als iemand daar dezelfde ideeen over heeft, pb me even 
Ja die van Crecords/ Corne Huigens... ik ben hem zelfs wezen ophalen in Zeeland een maand of 5 geleden .. maar de adapter deed het bij thuiskomst niet .. gepb-ed maar niks meer van gehoord .. voor de rest doet ie het prima .... en was 125 geen slechte prijs. Misschien heeft ie er 2 ? Anyway hij kon iig weer eten die avond !![]()
Origineel geplaatst door Mattie
De deal gaat niet door, ik krijg mn aanbetaling terug... en dus nog steeds op zoek naar een Micro-Modular