Vitualize PRO DSP2024P

Marcelino

Nieuwkomer
Beste,

Ik heb overlaatst een Virtualizer PRO DSP2024P van iemand gekregen. Nu ik heb deze kunnen aansluiten op mijn mengtafel, maar ik weet dus helemaal niet wat je er allemaal mee kunt doen en het lukt niet om de effecten die er inzitten eruit te krijgen.
Is er niemand in de buurt van Kortrijk - Roeselare die er ook mee werkt en mij eventueel eens alles uitleggen?

Ik wil gerust naar u toekomen...

Met vriendelijke groeten,

Marcelino Desender

vertel anders een hoe je em hebt aangesloten?

Virtualizer PRO DSP2024P

Virtualizer PRO DSP2024P

Beste,

ik heb dus de left en de right in de stereo return van mijn mixer ingangen gestopt. En dan via de aux 1 stuur ik de effecten door van kanaal naar kanaal. Begrijp je?

Ik kreeg daarnet een mail van iemand die zei dat alle handleidingen te vinden zijn op pdf formaat van Behringer, maar zelfs met handleiding vind ik niet hoe ik de effecten eruit kan halen...

Met vriendelijke groeten,

Marcelino Desender.

Virtualizer PRO DSP2024P

Virtualizer PRO DSP2024P

Ik ben op de hoogte dat je dit kunt vinden op het internet, maar zelfs met de handleiding slaag ik er niet in.
waarschijnlijk ben ik zo dom?! :confused:

;)

Met vriendelijke groeten.

Marcelino Desender

Re: Vitualize PRO DSP2024P

Origineel geplaatst door Marcelino
Ik heb overlaatst een Virtualizer PRO DSP2024P van iemand gekregen. Nu ik heb deze kunnen aansluiten op mijn mengtafel, maar ik weet dus helemaal niet wat je er allemaal mee kunt doen en het lukt niet om de effecten die er inzitten eruit te krijgen.
Je hebt op de voorkant een knopje zitten met het label "Mix" eronder.

Er zijn 2 manieren om het ding aan te sluiten: als insert en als send-effect. Insert is het simpelste; probeer dat eerst. Je plugt je apparatuur dan in de audio inputs van de Virtualizer en plugt de audio outputs in je mengpaneel. Het effect zit dan tussen mengpaneel en apparatuur in, en dan heb je de mix-knop nodig om te regelen hoeveel van het signaal effect is en hoeveel van het signaal apparatuur is. Als je mix helemaal naar links staat (0% wet, 100% dry) hoor je helemaal geen effect, maar direct het geluid van je apparatuur. Als je mix helemaal naar rechts staat hoor je alleen maar het bewerkte geluid, en niet meer dat van je apparatuur. Zet mix eens op 40% of zo en kijk wat je dan hoort.

Succes ermee :)

Back