EDP Wasp + Spider op eBay.de

MicroFi

Ouwe rot
De Wasp ziet er nog érg goed uit, de Spider mist enkele knopjes hier en daar.
Als hij zo goedkoop blijft (niet op hopen), is het wel een leuke koop, lijkt me.

Hier klikken

noooooit gehoord sommmige gasten zijn dr helemaal weg van ,....
wels t doepfer filter clone van wasp gehoord,..raw

bedrijfsnaam edp=

bedrijfsnaam edp=

Electronic Dream Plant
fantastische bedrijfnaam!
ik heb die wasp filter van doepfer eens gebruikt, unieke rauwe klank.
maar ik vond het wat eenzijdg (gebrukte het ook zonder toetsenbord etc), maar in zo'n bak is het ZZZZZZ!

digitaal met verzamelwaarde!

Origineel geplaatst door R-ond
noooooit gehoord sommmige gasten zijn dr helemaal weg van ,....
wels t doepfer filter clone van wasp gehoord,..raw

Vette sound, lijkt wel op OSCar.

Origineel geplaatst door dsil
Hij geeft wel aan dat er iets defect is (of is mijn duits zo slecht dat ik dit helemaal verkeerd zie?)

jouw duits is prima, volgens mij lees jij zelfs goed duits tussen de regels.......
althans, op mij komt het over als iemand die quasi open aangeeft dat iets niet helemaal ok of helder is en zich daarom zo indekt, terwijl er mogelijk meer aan de hand is en hij dat ook wel weet. maar misschien zie ik spoken.

De Wasp is echt een van de leukste monosynthjes die er is imho.

- edit-

En alleen een wasp filtertje zegt niks hoor.
Het is ook de dikke dco's en de burst envelopes die het hem doen!
En natuurlijk de envelopes outputs traploos van negatief naar positief.

Origineel geplaatst door EDP
dank voor alle lof, ik ook van jullie.....
ja waar is jou edp ,..naam vandaan :D leef je ook in een electrinoc dream plant:gaap:

heeft de wasp maker noe is te doen met de voyetra en de oscar ,...uk synth .?

asje bv de spider / gnat en wasp en so hebt is wel leuk
ik geloof dat jmmjarre er nog iets mee deed ,... in t publiek by een show in china
ergens gelezen

:z

gevonden
It's designer, Chris Hugget, also designed the Oxford Synth Company's OSCar Synthesizer.
in vintage synthesizer staat een plaatje van een volwassen ! man met korte broek
zit ie met een prototype te spelen met een rare zonnebril op ,..

ik d8 dat de cat ook en voyetra er oon iets mee te maken had

Polyphony - Monophonic
--------------------------------------------------------------------------------
Oscillators - 2 DCOs, switchable between ramp, pulse width (osc 1), square (osc 2), and one white noise generator
--------------------------------------------------------------------------------
LFO - 1 LFO with sine, ramp, sawtooth, square waveforms + noise to modulate the VCO or VCF; sample-and-hold
Filter - 24dB/oct Hi-pass, low-pass, band-pass,
ok duidelijk

plus dedicated envelope controls

switchable between 12 dB/oct lowpass, highpass, and 6 dB/oct bandpass

dus 6 filters en 3 steiheden [karakters ]

mwhaaa best ok ,...vandaar dat r een doepfer modelletje van is

Arpeg/Seq - None
Keyboard - 25 capacitive non-moving touch keys (or 37 standard keys on Deluxe model)
Memory - None
Control - EDP-Link IN/OUT (proprietary digital sockets). MIDI retrofits and some MIDI-CV converters are able to provide control.
Date Produced - 1978 - 1981
Est. Value - $50 - $500 :engel:

trouwens dit di de deluxe/special.
kvindt de zwart gele ook wel cool

*D

Attachments

• wasps.jpg
    wasps.jpg
    42,1 KB · Bekeken: 101
Back