mpc 1000

Status
Please reply by conversation.

RZB

Ingeburgerd
Een tijd geleden had ik via de zoekfunctie een thread gevonden over de prijs van de akai mpc-series. Toen stond er dat ze in Belgie de akai mpc voor €750 hadden en als je een bon had kreeg je nog eens 10% korting weet iemand waar en of dit nog steeds zo is, en/of waar ik de mpc 1000 in Nederland kan vinden voor €800 (de bluawe dus). Want via internet vind ik alleen maar de zwarte.

De blauwe word waarschijnlijk nergens meer aangeboden tenzij, 2e hands.
over 10 % korting weet ik niets ...
er is op de 2500 een actie geweest , met 128 mb ram , of 80gb hd , of cd player gratis bij aankoop van ...
een 2500.
de 1000 gaat voor 940 en 990 weg , die laatste is met 128 mb ram geheugen.

Dan heb je nog de 500 die kost rond de 700 Euro. die is wat mobieler als de 1000 en 2500.
heb met die laatste een keer wat lopen pielen maar wat mij heel erg tegenviel was dat , veel knoppen en pads
dubbele functies herbergen... groot voordeel is natuurlijk engine en geheugen is zelfde als 1000 en 2500.

Maurice

Re: mpc 1000

Origineel geplaatst door RZB
Een tijd geleden had ik via de zoekfunctie een thread gevonden over de prijs van de akai mpc-series. Toen stond er dat ze in Belgie de akai mpc voor €750 hadden en als je een bon had kreeg je nog eens 10% korting weet iemand waar en of dit nog steeds zo is, en/of waar ik de mpc 1000 in Nederland kan vinden voor €800 (de bluawe dus). Want via internet vind ik alleen maar de zwarte.

de mpc1000 voor 750 bij music keys plus dan nog de kortings bon van 10 procent dat je op 675 voor een nieuwe komt, was vlak voor de lancering van de mpc1000 black, de allerlaatste blauwe mpc,s waren dat die voor die prijzen gingen, die advertentie heb ik trouwens gepost. De black heeft de blauwe vervangen en overal zijn de prijzen weer op geschroefd naar 950/1000 nu krijg je er wel overal 128 mb intern bij plus een 128 mb sd kaartje.

btw ik heb ook een black, en die black ziet er velen malen mooier uit. en dan zijn er ook nog weer verschillende zwarten, ik had eerst een black demo model zolang mee met glimmende hamerslag verf, nu heb ik me eigen nieuwe die is mat zwarte ziet er nog bruuter uit.

Status
Please reply by conversation.
Back