Filmmuziek - Deja Vu

plonserd

Nieuwkomer
Heb gisteren en vandaag weer een beetje zitten knutselen met Reason 3.0 en Logic, en dit is eruit gekomen.
Een stukje filmmuziek; strijkers, koperblazers, gitaar,ebow, elektronische beats en nog wat bliepjes her en der.

In dit nummer zijn vrij duidelijk invloeden van Craig Armstrong te horen, en dat is enkel en alleen omdat hij geniale filmmuziek maakt ^^

De schreeuw die je hoort in het nummer is een sampletje van het einde van het nummer 'Noir desir' van Vive la fete trouwens ^^

enjoy and comment!

KLIK!

mooi man, doet me op de een of andere manier aan the money penny project denken.

die gitaar is goed gedaan, die schreeuw vind ik wat minder, mooi ingehouden sfeertje. :okdan:

ik vind de drums net iets te zacht, vooral de snare. die galmt overigens wel heel mooi na in stereo!

voor film muziek erg tof maar het is wel een beetje "going to nowere" het verhaal ontbreekt maar dat maak je ruimschoots goed door de sfeer!

tip: maak hier een 2x of 3x zo lange versie van die op een bepaald moment ECHT gaat knallen, waarbij de blazers het op een blazen zetten en de strijkers het op een strijken en het tempo iets omhoog gaat en de spanning stijgt, daarna bouw je het weer af tot dit.

bliepbliep

gedreutel

gedreutel

sorry vind dit maar gedreutel van het zuiverste water:)....speel je eigenlijk wat?;)

Back