Dsil & Dj Chaos - Carnivale (hardcore)

MonoTron

Initiating Sequence..
sinds lange tijd maar weer eens met een hardcore trackje bezig, samen met een maat van me. En dat voor de eerste keer met fruity (voor mij de eerste keer dan).

Het is een ruwe versie, niet af dus. Zeker niet uitgemixt en ik heb geen idee hoe eerlijk phonic monitors zijn, dus we zullen wel horen als er te veel bass in zit. :duivels:

Graag uw reacties!

Dsil & dj Chaos - Carnivale

Je had hem toch ook al in een ander topic gezet? In "maak een stukje hardcore" ofzo?
Was de track toen al niet besproken?

Re: Dsil & Dj Chaos - Carnivale (hardcore)

Hey,

Ik zit hem te luisteren maar ik vind het net niet wat..beetje een bijmekaar geraapt zooitje..zit geen lijn in..probeer als je een track gaat maken eerst ff de basis geluiden te maken..dus je beat, melodie, vocals,enz enz en ga dan is een track bouwen..ik krijg het gevoel bij deze track dat als het ene geluidje ophoud....oja ff zoeken...laten we nu deze maar doen..snap hem..ik vind de geluiden ook niet mooi by de weg..heleboel kritiek..sorry maar ik hoop dat je er wat mee kan..,wat wel knap is dat dit je eerste track is.

Origineel geplaatst door dsil
sinds lange tijd maar weer eens met een hardcore trackje bezig, samen met een maat van me. En dat voor de eerste keer met fruity (voor mij de eerste keer dan).

Het is een ruwe versie, niet af dus. Zeker niet uitgemixt en ik heb geen idee hoe eerlijk phonic monitors zijn, dus we zullen wel horen als er te veel bass in zit. :duivels:

Graag uw reacties!

Dsil & dj Chaos - Carnivale

Wat is dit? :confused:

Het is geen track in ieder geval. Ik heb nog wel een tip voor je: publiceer nooit je eerste track (of poging tot) =)

Kijk das wel bruikbare kritiek!

Het is in een aantal avonden gemaakt, dus inderdaad in een aantal verschillende stappen die ook goed hoorbaar zijn.
Een beetje sampletjes bij elkaar zoeken en vsti'tje gebruiken.

Verder vind ik persoonlijk het geluid nogal kut. Dit was de eerste keer dat ik in fruity heb gewerkt, en dat is met niet zo goed bevallen, maar ik hou meer van knoppen of een tracker. Fruity werkt niet helemaal voor mij.

En Quibbler: hier wat laten horen is natuurlijk geen publiceren 8o)

Origineel geplaatst door dsil

En Quibbler: hier wat laten horen is natuurlijk geen publiceren 8o)

beterbijdehanddanbijdevoetmodus

pu·bli·ce·ren (ov.ww.)
1 (een geschrift) openbaar maken => uitgeven
2 bekendmaken

8~

Maar even ontopic, die track is niet echt je van het.. Bassdrum klinkt wel lekker imo.
Maargoed, als fruity beginneling kan je daar weinig aan doen. Het is vallen en opstaan.
Stoei nog maar lekker door met FL, super programma! :biertje:

Back