Maak 'N Stukkie Drum & Bass

Origineel geplaatst door Leendert
nou, vind t eigenlijk nog wel iets hebben }:|
ondanks de clipkick? }:|

najah t is wel een beetje een clipkick voor mietjes..maar toch...:P

Re: ook maar eens een dnb plaatje dan

Re: ook maar eens een dnb plaatje dan

Origineel geplaatst door Noizer
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden....

...is mijn eerste DNB plaatje... :)

http://home.planet.nl/~dankersw/sounds of the big bad jungle.mp3

Deze is eignelijk wel fun, niet iets wat ik zou maken maar al een oudje dus? [ edit] oh wacht, dit is de eerste keer dat je dnb maakt? [/edit]

Ik zelf heb ffe wat gepingeld, wie raad wat ik allemaal gedaan heb? :D

Oh volgensmij ben ik de hoeveelheid bass vergeten.. :bekdicht:

Attachments

• reece.mp3
    181,3 KB · Bekeken: 127
Laatst gewijzigd:
Re: Re: ook maar eens een dnb plaatje dan

Re: Re: ook maar eens een dnb plaatje dan

[ edit] oh wacht, dit is de eerste keer dat je dnb maakt? [/edit]

Jep idd de eerste keer dat ik dnb maak, hiervoor vooral hardcore en techno gemaakt met FL studio. Sinds een aantal maanden erg into DNB en dan vooral Inperspective en Bassbin. Ik kan jouw plaatje op dit moment niet luisteren( zit nl. op mijn werk:P Zal hem vanavond eens beluisteren....

Re: Re: Re: ook maar eens een dnb plaatje dan

Re: Re: Re: ook maar eens een dnb plaatje dan

Origineel geplaatst door Noizer
Jep idd de eerste keer dat ik dnb maak, hiervoor vooral hardcore en techno gemaakt met FL studio. Sinds een aantal maanden erg into DNB en dan vooral Inperspective en Bassbin. Ik kan jouw plaatje op dit moment niet luisteren( zit nl. op mijn werk:P Zal hem vanavond eens beluisteren....

ah oke, verwachter er maar niet te veel van hijs echt crap vind ik nu..

Maar ik houd vooral van 'Noisia' en 'Teebee' op het moment, luister ook maar eens een keer naar hun. :okdan:

pakte mn drumstel en deed maarwat :D

Attachments

• amen.wav
    921,3 KB · Bekeken: 125
Origineel geplaatst door R-ond
pakte mn drumstel en deed maarwat :D

ik denk dat je een ware trend hebt ontketend, er zullen vast mensen zijn die hem gaan sampelen.
maar puik stukje drumwerk!:)

Lol jongens, kom op reacties. T ging trouwens over de bassline de drums waren op dat moment nog voor de fun maar daar heb ik nu ook weer aan gewerkt en nog n synthje erbij. Als er niemand tips heeft op dit ga ik wel verder tot ie af is. :erm:

Origineel geplaatst door Leendert
Lol jongens, kom op reacties.

vindt t erg ruk klinken als ik eerlijk mag zijn .. t lijkt net of die bass reverse wordt afgespeeld ofzo :confused:

Khad zin om m'ne mixer uit te checken, dus vandaar zowizo een hele grote..

Topic Bump

.. en een redo van nausea omdat tom eerst de basslines had gemaakt. :D

Edit: 2e keer de bassline ge-edit, had teveel hoog en teweinig mid.

Attachments

• facts of life - nausea (clip).mp3
    916,8 KB · Bekeken: 131
Laatst gewijzigd:
seffes es luisteren, maar je bump herinnert me eraan dat ik laatst ook voor de grap in 10 minuutjes wat dnb gemaakt heb..

en die staat ook nog online toevallig .. HIER

excuse my cheapness :D

Origineel geplaatst door rvooh
seffes es luisteren, maar je bump herinnert me eraan dat ik laatst ook voor de grap in 10 minuutjes wat dnb gemaakt heb..

en die staat ook nog online toevallig ..
HIER

excuse my cheapness :D

FIX! *D

Eerlijk gezegt niet zo'n fan van al die acid achtige dnb (ik noem t maar ffe zo). Echt grof die basslines enzo, heerlijk! :) Mijn track ben ik de 2e bassline aant fixen opt moment. Had teveel hoog en te weinig mid. Paste niet bij de andere en vond t zelf niet mooi klinken dus vandaar. :okdan:

Happy is voor hobo's! ;)

en plieuw heeft er vannochtend weer eentje uitgeknalt (buren zijn weer happie). tis nog de rauwe versie met veel mixdown problemen......(en leendert heb je nu al een myspace?)

Attachments

• massive bullet.mp3
    723,6 KB · Bekeken: 127
Origineel geplaatst door plieuw
en plieuw heeft er vannochtend weer eentje uitgeknalt (buren zijn weer happie). tis nog de rauwe versie met veel mixdown problemen......(en leendert heb je nu al een myspace?)

Kluister zo ffe je mp3tje en ik heb opt moment geen myspace meer, moet nog eentje aanmaken maar ik wacht liever tot ik een nummertje heb ofzo want schaam me nu dood voor de kut snippets altijd. :D

Nummertje beoordeling: Sow, lekkere basslinetjes! :D

Origineel geplaatst door plieuw
ja, uit fruity 3x osc....:D

Nice, Kgebruik meestal niet zoveel plugins van fruity zelf, omdat ik aan het begin af aan met andere vst's heb gewerkt en die beter ken, en k ga over 2-3 maanden ook een synth kopen, na de soundcraft E8 en de Peavey Dirty Dog. En zo bouw ik steeds meer mijn studio uit, ik denk dat na de synth er een betere computer komt. :)

deed ik ook maar die 3x osc is zo gaar dat ie goed is...

(al mijn synths staan ik de kast...stof te happen, en als ik me echt verveel knal ik er wat samples uit)

Back