Maak 'N Stukkie Drum & Bass

http://www.zshare.net/audio/12308858b208bbde/

stukkie van mij (maak normaal hiphopbeats)

Die piep is echt dodelijk! Me oren piepen nog! Niet doen!!

Voor de rest wel aardig, kweet niet hoe lang je al muziek maakt maar het heeft hier en daar nog wel wat aandacht nodig. Vooral bij de bass is het vrij herkenbaar dat het software is trouwens. Das zowizo niet lekker.

Gewoon hiphop blijven maken! Maar toch wel leuk dat je mee doet hoor! Gezellig! Als je hulp wil gewoon ffe roepen he! :okdan:

Ik zelf ben bezig gegaan met het melodietje van de massline. Verder nog niet geblend (bij elkaar laten passen door filtering en andere FX.) maar klinkt al aardig!

EDIT: ffe update van hoe ver ik nu ben. Toch nog niet af.

Attachments

• Massline.wav
    966,7 KB · Bekeken: 108
  • Antx_Massline.mp3
    355,1 KB · Bekeken: 87
  • Needs_work.mp3
    180,5 KB · Bekeken: 88
Laatst gewijzigd:
Wake Up!

Wake Up!

nog eens een drum 'n bass previewtje,...

knallen zeg ik :)

Attachments

• WakeUp160.mp3
    805,6 KB · Bekeken: 91
Gewoon hiphop blijven maken! Maar toch wel leuk dat je mee doet hoor! Gezellig! Als je hulp wil gewoon ffe roepen he! :okdan:

Hiphop blijven maken??
Dat stukje van syce1 klintk mijns inziens niet slechter dan jouw dingetjes hoor..

Gewoon lekker dnb blijven maken... BEIDE

als jullie hulp nodig hebben hoor ik het wel :D :D

@trigg: zo das een dope snipje! ben benieuwd naar het eindresultaat :)

nog eens een drum 'n bass previewtje,...

knallen zeg ik :)

hehe tja ben met die van mij nog bezig.. Komt goed! Maar dat stukkie van jou vind ik wel lekkers klinken opt eind! :okdan:

hehe die vocals en alarm shit! Kunt wel merken dat je fun hebt! Leuk man! :D

Ik ben weer verder gegaan met die van mij. Beat verder gemaakt, de melodie verandert en midjes verbeterd. Reacties?

Edit: In elkaar geblend, hier en daar wat dingen verandert (was uit fase n shit!!)

Attachments

• Antraxx_mix_200600321.mp3
    710,3 KB · Bekeken: 82
Laatst gewijzigd:
Wow. dat klinkt echt heel erg lekker. Af maken die handel!

Track is af! :)

Alstie binnenkort ergens gereleased wordt (ben ik mee bezig nl.) dan laat ik het weten...

Dank Willy, ik ga nog wel een keer werken aan dat stukkie... :dj:

No problem! check ook even de update van mijn gemixte beat en bass (zit geen sidechain op ofzo, maar t gaat al aardig los! :D

Deze:
Edit: In elkaar geblend, hier en daar wat dingen verandert (was uit fase n shit!!)

No problem! check ook even de update van mijn gemixte beat en bass (zit geen sidechain op ofzo, maar t gaat al aardig los! :D

Deze:

Net op m'n laptopje geluisterd en zelf daar klinkt het dik op. Heel apart melodietje trouwens :okdan:

Tikkie offtopic: wat zijn tegenwoordig de namen in de DnB die dit soort DnB maken. Dus de wat rauwere, donkere sound. Veel verder dan Ed Rush & Optical en wat er vroeger op het Ruff-Tek labe uitkwam gaat mijn kennis niet.

Net op m'n laptopje geluisterd en zelf daar klinkt het dik op. Heel apart melodietje trouwens :okdan:

Tikkie offtopic: wat zijn tegenwoordig de namen in de DnB die dit soort DnB maken. Dus de wat rauwere, donkere sound. Veel verder dan Ed Rush & Optical en wat er vroeger op het Ruff-Tek labe uitkwam gaat mijn kennis niet.

Ik ben erg fan van Calyx & Teebee (die hebben ongeveer gelijke sound als die ik heb. dus vandaar.) en o.a van hollandse bodem "Noisia" zijn ook erg leip bezig geweest laatste jaren. Ze zitten nu met een house achtig nummer in de heineken reklame. :D

Er zijn er wel meer. Spor is er ook zo een. Via die namen op myspace kun je een aardig eindje komen.

Apart melodietje? Maar wel vet? :okdan:

Ik ben erg fan van Calyx & Teebee (die hebben ongeveer gelijke sound als die ik heb. dus vandaar.) en o.a van hollandse bodem "Noisia" zijn ook erg leip bezig geweest laatste jaren. Ze zitten nu met een house achtig nummer in de heineken reklame. :D

Er zijn er wel meer. Spor is er ook zo een. Via die namen op myspace kun je een aardig eindje komen.

Apart melodietje? Maar wel vet? :okdan:

Jup, anders ook geen :okdan: he :)

Jup, anders ook geen :okdan: he :)

ah ok! thanks! Maar ik merk net bij de beat (na al die tijd dat ik mix) dat ik m verkeerd compress. Ik doe wat ik bij sub ook doe: lang en gestrekt. Terwijl bij de beat juist de punch eruit moet komen. Ook klinkt ie vrij ruw. Morgen ga ik echt dik aan de slag ik heb n mega plan voor mega punch en snap! :eureka: :D

Edit: Hier issie dan! De neije! Meer hoog ook enz. Ligt een stuk beter.

Attachments

• Antraxx_-_Track_Beat.mp3
    372,3 KB · Bekeken: 88
Laatst gewijzigd:
zo.. weer iets nieuws mee aan de slag gegaan. Niet af, maar khad zo'n vermoeden dat de diepe bass wel gewaardeerd was? :biertje:

Attachments

• antx_bassie.mp3
    353,5 KB · Bekeken: 81

Attachments

• Wtchcraft256.mp3
    696,4 KB · Bekeken: 82
Laatst gewijzigd:
Back