opzetbeugels?

Status
Please reply by conversation.

Devon-Miles

Ouwe rot
ik zoek nog 2 van die bovenste beugels voor nog een apparaat op de bovenste verdieping. ik had mijn ms2000 en rs7000 altijd op de bovenste. nu heb ik weer extra syntsh erbij en de jx8p onder gedaan. toch zou ik graag nog 2 van die stukken willen zodat de rs alsnog boven kan.
wie o wie weet waar je die dingen kunt krijgen?
alvast dank!

photo0505af2.jpg

het zijn niet van die jaspers stukken maar met gaatjes en die zie je geloof ik minder. ik kan ook geen merk vinden van mijn stand... grrrrrr

Als (tijdelijk) alternatief kun je natuurlijk altijd een lange, brede plank pakken en daar een stutrand aan de
onderkant op monteren. Plank op de leggers plaatsen, desnoods zekeren met een tie-wrappie en klaar ben je!
Zo heb ik het althans gedaan op de bovenste tier van mijn Ultimate.

Overigens lijkt je standaard heel lichtjes op een oude versie van de Ultimate, je zou kunnen proberen of dat
wellicht je merk is.

thanx voor je antwoord.... het is een optie maar ik zoek toch echt die beugels.
zouden daar geen jaspers opzetbeugels op kunnen? zijn die buizen niet universeel qua formaat?
die zijn n.l bij thomann los te bestellen zag ik voor max 30 euro voor 2 stuks.
greets!

jaspers_925_pimx_154293.jpg

deze zijn dus te bestellen via thomann... wel van jaspers maar zouden die op mijn buizen passen?
heeft iemand stands van jaspers? werkt dat met gaatjes in de buizen zoals bij die van mij?

Status
Please reply by conversation.
Back