Nieuwe moog voor 1.369 euro ???

patrickpincher

sound hunter
Is mij opgevallen dat alles wat op de 2de handsmarkt aangeboden wordt met de letters MOOG , synoniem is voor zeer duur. (wat denk je schat, kopen we een nieuwe wagen of een moog ?)

Tot mijn verbazing wordt er nu via het internet een nieuw model moog aangeboden onder de naam "little phatthy" voor 1.369 euro ? Volgens hen met sound engine van Bob Moog zaliger zelve.

Check out link :
http://www.2dehands.be/moog-little-phatty-18954215.html?afdeling=muziek&per=100&qq=moog

Iemand weet van zijn kwaliteit en mogelijkheden ?

Pincher P.

Wake up and smell the coffea.

Zoek en u zal vinden!

:D Houd ook Uw Feedback*-krantje in de gaten.

*] vul hier eventueel een andere muziekwinkel in.

dat ding is al bijna een jaar uit, dit is al weer de tweede generatie, lang op zee geweest?

Of onder zee geweest!

Origineel geplaatst door patrickpincher
Bedankt voor het duwen van men neus in de feiten.

... moet wel inderdaad iets gaan doen aan men blackouts, ze worden als maar langer

Ach, de euro is in ieder geval niet nieuw voor je... ;)

:D Wist je al dat je tegenwoordig ook foto's kan maken en versturen met je mobiele telefoon?

Oww.. ja, telefoons hoeven niet meer verbonden te zijn met een snoer!

;) kiddin'

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Wist je al dat je tegenwoordig ook foto's kan maken en versturen met je mobiele telefoon?

Oww.. ja, telefoons hoeven niet meer verbonden te zijn met een snoer!

;) kiddin'

kijk dat vind ik nu humor :D

Origineel geplaatst door Akikaze
Of onder zee geweest!

jaartje ONDER zeil geweest bedoelje
geeft nooit beter laat aan de m8D g dan helemaal niet is mijn motto
dus schat we gaan lopen ,...eind van de maand moetdenieuwe moog dr komen :D

mijn advies: even doorsparen en een Voyager kopen.

Origineel geplaatst door Mk II
mijn advies: even doorsparen en een Voyager kopen.

of een source, dan hou je nog een paar centen in je zak.

Origineel geplaatst door R-ond
jaartje ONDER zeil geweest bedoelje
geeft nooit beter laat aan de m8D g dan helemaal niet is mijn motto
dus schat we gaan lopen ,...eind van de maand moetdenieuwe moog dr komen :D

Gewoon een paar maandjes leven op water en vogelzaad. Kleine moeite, groot plezier! 8D

een source? leuke bak maar een vreselijke user interface. geef mij maar knoppen ! (liefst van die mooie grote met harde punten... mmm!!!)

Re: Nieuwe moog voor 1.369 euro ???

Origineel geplaatst door patrickpincher
Is mij opgevallen dat alles wat op de 2de handsmarkt aangeboden wordt met de letters MOOG , synoniem is voor zeer duur. (wat denk je schat, kopen we een nieuwe wagen of een moog ?)

Tot mijn verbazing wordt er nu via het internet een nieuw model moog aangeboden onder de naam "little phatthy" voor 1.369 euro ? Volgens hen met sound engine van Bob Moog zaliger zelve.

Check out link :
http://www.2dehands.be/moog-little-phatty-18954215.html?afdeling=muziek&per=100&qq=moog

Iemand weet van zijn kwaliteit en mogelijkheden ?

Pincher P.

...daar hebben we spuit 11 ook weer

:D

Re: Re: Nieuwe moog voor 1.369 euro ???

Re: Re: Nieuwe moog voor 1.369 euro ???

Origineel geplaatst door smackos
...daar hebben we spuit 11 ook weer

:D

geld dat niet ook een beetje voor jou als je leest wat er allemaal al geschreven is8) komt ook als mosterd na de maaltijd!!

Origineel geplaatst door Mk II
een source? leuke bak maar een vreselijke user interface. geef mij maar knoppen ! (liefst van die mooie grote met harde punten... mmm!!!)

ben met je eens dat knoppen draaien leuk is (wordt niet altijd gewaardeerd trouwens), maar zo vreselijk is de user interface van de source niet hoor. sterker nog, die heeft zijn charmes. met dat grote stuurwiel is het echt een beetje 'met de vlam in de pijp'...

Back