goedkope creatieve studio voor kinderen

Origineel geplaatst door cloudman
Danku!! :halleluja

zoveel reacties!

Ik lees ze zometeen grondig door.

Het is de bedoeling een muziekklas te ontwerpen voor een groepje van zo'n 20 kinderen van 6 tot 12 jaar.
Als er grotere kinderen in terecht kunnen is dit mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk.

Ook eenvoudige instrumenten maken hoort er bij.

Ideeën naar de inrichting zijn ook welkom.

ik kan me best voor stellen met een beetje synthforum kennis je best wel aardig kids een stuk op weg helpen
as ze zelf willen
vervelend wordt t asze niet willen :stupid
dan LooP ik heel snel hard weg !
fx je erby en bv hun oren worden ,...denk ik getriggerd
want een voudige piano is saai ,..maar eenvoudige echo erop wordt leuk
bv gitaar spelen kan ik niet maar ik zou zoo een "van mn hardere rocking freinds "erby kunne halen
maar moeten kids dan gitaar leren spelen in 4 lessen / meetings - kan niet denk ik
met een drum computer ,..of toetsen is wel makelijker

ik denk toch dat drums kids meer aan spreken ipv toetsen en klassieken toetsen kennis
basis voor accoorden

Ik heb eens de reacties goed doorgenomen.
Zitten een paar hele interessante dingen bij.
Toch is het veelal gericht op synthesizers en computers, wat ik wel begrijp, gezien het forum.

Veel minder komt er van zelfbouw rainsticks,
trommels, panfluiten, percussie allerhande, geïmproviseerde gitaars.

Wat zit er zoal in een orkest?

Bestaan er sites die gratis klassieke muziek ter beschikking stellen?

He Cloud, als je ooit specifieke vragen hebt kun je me altijd benaderen. Ik heb jarenlang 2 muziekscholen gehad die op kids gericht waren. Echter zonder subsidie omdat subsidie je ook aan regels bind.

Ik weet dus een en ander van de financien om zoiets op te zetten, waar je op moet letten, waar ouders gevoelig voor zijn en vooral wat de kids zelf willen!

Back