Battery soundbank

Wallnuth

Nieuwkomer
Zoiu me er iemand kunnen helpen aan de battery soundbank? Of zou ik deze ergens kunnen vinden? IK heb al het programma, maar ik heb niet de soundbank erbij gekregen, dus ik ben op zoek naar de soundbank ervan.

Re: Battery soundbank

Origineel geplaatst door Wallnuth
IK heb al het programma, maar ik heb niet de soundbank erbij gekregen

Wat dacht je van de winkel waar je Battery hebt gekocht. er zitten gb-ees aan samples bij.
of heb je hem soms bij deze gasten gekocht? ;)

wildwestWW11-02.jpg

Het is een legale versie, ik heb deze kunnen overkopen voor een appel en een ei, maar hij heeft die soundbank kwijtgespeeld, vraag me niet hoe je dat kunt doen!!!! Dus ben ik op zoek naar een soundbank van battery.

serienummer met pic van je doos naar NI mailen

Met een beetje geluk kan je nog steeds voor een appel en een ei de bank erbij kopen (deden ze vroeger in ieder geval niet zo moeilijk over) en anders upgrade je gewoon voor 2 appels en een doosje eitjes naar Battery3... daar zit ook weer een monster soundbank bij met B2+B3 sounds in

Lukt niet op upte daten, geeft een constante errrormelding, product is al geregistreerd. Hoe kan ik nu aan een soundbank geraken, zonder te updaten? Ienmand een suggestie

Nee, nog altijd niet gelukt met het upgraden. Jammer, het lukt wel met gewone samples, maar een soundbank met drumkits zou toch gemakkelijker zijn. Niemand een idee hoe ik er anders zou kunnen aangeraken

Back