Ik voornamelijk bezig met hardware, live-act in elkaar aan het zetten. maar het word tijd dat ik van mijn tracks echte nummers ga maken. Nu wil ik mijn nummers niet echt laten afwijken van hoe ik het live speel, dus ik wil alleen gaan sampelen en daarna gaan editen in een programma die daar het meest geschikt voor is. Welke programma dit is is dus de vraag
..
Ik moet dus iets hebben waar ik makkelijk wav. files kan editen (knippen/plakken) en waar je goed in kunt masteren. ik wil niet gaat sequencen met mijn hardware. Dus wat is het meest geschikte programma daarvoor en onderbouw je keuze! Of al weet je andere methods om dit voor elkaar te krijgen hoor ik het ook graag. Ik gebruik nu Sound Forge 8.0 voor het recorden.
daarnaast zou ik ook graag advies willen krijgen over wat goeie geluidskaarten zijn om het recorden zo goed mogelijk te kunnen doen
groeten PIE
.. Ik moet dus iets hebben waar ik makkelijk wav. files kan editen (knippen/plakken) en waar je goed in kunt masteren. ik wil niet gaat sequencen met mijn hardware. Dus wat is het meest geschikte programma daarvoor en onderbouw je keuze! Of al weet je andere methods om dit voor elkaar te krijgen hoor ik het ook graag. Ik gebruik nu Sound Forge 8.0 voor het recorden.
daarnaast zou ik ook graag advies willen krijgen over wat goeie geluidskaarten zijn om het recorden zo goed mogelijk te kunnen doen
groeten PIE