Tascam 122L gehaald

MastahB

Ingeburgerd
Hallo,

Heb vandaag Tascam 122L gehaald alleen hoe stel ik goed voor mijn MXL V 67 I ?
ik heb er beetje mee gespeeld totdat er zuiver kwalieit werd nadat is het kwali zo : http://www.speedyshare.com/243132848.html (zet je volume hoog)
dat geluidje is iritant..
Ik neem vaak op..dus zou het fijn vinden als iemand me helpt

Alvast Bedankt..

Niemand die me kan helpen..
Heb al opnieuw geinstaleerd,kabels gecheckt..wat kan je nog meer , aan de instellingen??

ik heb er een heel goed afgeschermde usb-kabel bijgekregen,
metaalkleurig met doorzichtig lichtblauw plastic eromheen.

heb je ook niet misschien toevallig een apparaat met een sterk electromagentische lading/veld er net naast staan weetikveel een telvisie of spelcomputer ofzo :confused:

(daar kan het ook aan liggen)

of misschien moet je wel door de tascam aan te sluiten 1 van je andere machines aarden of op een lege fader van je mixer doen? zoiets?

:biertje: succes dermee

:dj:

Origineel geplaatst door guido
ik heb er een heel goed afgeschermde usb-kabel bijgekregen,
metaalkleurig met doorzichtig lichtblauw plastic eromheen.

mja, dat zijn ze allemaal wel. beter is in ieder geval gevoelige signalen zoals mic kabels / inputs zo goed mogelijk afschermen tegen elektrosmog.

een microfoon is een gevoelig ding dus houd daar rekening mee.

probeer eens je computer/beeldscherm dmv ongeaarde stopcontacten aan te sluiten ! en aub geen mixer er aan hangen .. alleen de mic je usb interface en je computer koppelen ..

dat probleem is opgelost vai de Configscherm, Geluiden..

alleen nu als ik bij MIC IN. L doe.. neemt ie alleen linkerkant op en als ik in R. doe alleen rechter..dus wat nu ?

beschrijf je nieuwe probleem iets beter aub .. ik kan er geen chocola van maken zo

Kijk.. mijn mic is aangesloten op "MIC IN L" dus als ik opneem via Cool Edit neemt hij mijn stem op de linkerkant, als ik bij "MIC IN R" zet neemt hij Rechter kant op..beter zo ?

dat is ook opgelost.. moest ff met de instellingen spelen van de opname software(cool edit).. alleen wat de probleem nu is .. ik doe wel op RITME rappen maar hij laat mijn stem niet op de ritme horen watnu ?

Waarschijnlijk komt dit door de latency.

Je zou deze minder kunnen maken, maar je kan ook je hele track, de zang dus, gewoon wat naar voren halen zodat hij klopt met je ritme.

Ik heb zelf die Tascam niet..

Maar ik denk dat je het in het programma waar je mee opneemt misschien kan doen, bij de opties?
Of anders bij je drivers?

Maar lukt het niet om bijvoorbeeld je track met de zang gewoon een x aantal ms naar voren te halen zodat hij weer klopt met je ritme?

Back