Multirack

Status
Please reply by conversation.

VlEen

Ouwe rot
Hoi mensen, weet iemand waar ik deze racks kan kopen?

Attachments

• 7bb9_12.jpg
    7bb9_12.jpg
    43,2 KB · Bekeken: 90
Mijn indruk is dat iemand een stapel QL-636 armen van Quiklok heeft gekocht en zelf muurbeugels heeft laten maken door een metaalwerker. Die dingen aan de muur zitten niet in het standaard producten assortiment.

Origineel geplaatst door FrankH
Mijn indruk is dat iemand een stapel QL-636 armen van Quiklok heeft gekocht en zelf muurbeugels heeft laten maken door een metaalwerker. Die dingen aan de muur zitten niet in het standaard producten assortiment.

Die indruk had ik eigenlijk ook wel ja. Het ziet er heel mooi uit, maar ik denk dat dit systeem net even te hoog is...je komt amper bij die bovenste synth :D

Maar: goed idee dit :okdan:

Origineel geplaatst door Hooihuis
Die indruk had ik eigenlijk ook wel ja. Het ziet er heel mooi uit, maar ik denk dat dit systeem net even te hoog is...je komt amper bij die bovenste synth :D

Maar: goed idee dit :okdan:

Hahaha, das in dit geval niet erg, tis die goedkope Sequential synth, hoe heet dat onding ook alweer?
Voor mij telt alleen dat ik ze kan plaatsen, want ik pak altijd een synth per track, zoals een ander een vsti pakt op zijn computer:)

Bij nader inzien zou dit voor mij wel een ideale oplossing zijn, ik heb nu zo'n standaard op de grond staan met dezelfde armen erop, met zo'n muurbeugel kan de ruimte gewoon een stuk beter benut worden. Volgende week even bellen met een vriend van me, die is metaalwerker, lasser, noem het maar op, hij kan dat muurgedeelte wel maken.

Vl1 thanks man, je hebt me op een idee gebracht. 8)

Voor mij is het niks

Voor mij is het niks

Voor mij is het niks want ik speel altijd op 6 synths tegelijk:dubbel:

Re: Voor mij is het niks

Re: Voor mij is het niks

Origineel geplaatst door ykaruz
Voor mij is het niks want ik speel altijd op 6 synths tegelijk:dubbel:
In dat geval doet een multitrack sequencer dat voor mij. Maar ik houd er wel van om regelmatig twee, drie of vier instrumenten tegelijk te bespelen. Daarom zit ik ook te denken aan twee muurbeugels aan weerszijden van een hoek, zeg maar in een 'L-configuratie'.

Origineel geplaatst door falafelbiels
maarreh is dat niet jou huis of zo? Is het een strikvraag?

R U tokkin two me? De foto is niet van mij, de herkomst is me totaal onbekend.

Origineel geplaatst door falafelbiels
no tokkie to you, tokkie to the tokkiestarter

Moet je?:D

Nee pik da's van Ebay, zie je toch wel aan dat watermerk in de foto? :)

Ik heb wel zo'n (soort) ding, maar dan een stuk korter en met maar 2 armen. Het is niet dezelfde constructie, maar lijkt er wel erg op. Ik weet ook niet of je er zomaar Quiklok-zooi op kunt zetten.

Mail maar even indien je interesse hebt, want eigenlijk wil ik wel van de mijne af: 'k ga eerder inkrimpen dan uitbreiden in aantal klavieren.

Origineel geplaatst door René
Je kunt ook alles verkopen, heb je geen zoekprobleem meer... Zou je vrouw ook leuk vinden.

Of ik leen spullen uit ;)

Status
Please reply by conversation.
Back