''jump''

Hij is best kut, maar als dit het eerste is wat je ooit gemaakt hebt dan is het op zich nog wel aardig voor een eerste track.

Origineel geplaatst door bikkel
Hij is best kut, maar als dit het eerste is wat je ooit gemaakt hebt dan is het op zich nog wel aardig voor een eerste track.

wat is er dan kut aan?

Draai deze track en een 'echte' track maar eens over een goede installatie. Ik denk dat je dan wel wat verschillen opvallen.

Jeses wat een overdreven negatieve reactie.
Ik vind de gehele jumpstyle fascinerend, zo ook deze track. Je kunt duidelijk horen dat er een jumpachtige (?) opbouw in zit, nogmaals: fascinerend. Hoe meer van de jumpstyle hoe beter. :okdan:

wat nou

bikkel geeft aan dat jump kutmuziek is

en waarrempel wat blijkt JUMP is kut muziek :D

weet je wat het is ? misschien moet er wat aan de productie gedaan worden. maar dat leer je met de tijd, veel proberen en goed naar je voorbeelden luisteren.

als het goed is

Origineel geplaatst door loveyourjunos
Jeses wat een overdreven negatieve reactie.
Ik vind de gehele jumpstyle fascinerend, zo ook deze track. Je kunt duidelijk horen dat er een jumpachtige (?) opbouw in zit, nogmaals: fascinerend. Hoe meer van de jumpstyle hoe beter. :okdan:

Je bent serieus van mening dat dit goede jump is?

Origineel geplaatst door loveyourjunos
Nee dat zeg ik niet en is voor mij ook niet relevant. De track heb ik gewoon een paar keer met plezier geluisterd omdat het een leuke track is. :)

Als het niet relevant is of het wel of geen goed geproduceerde track is kunnen we deze sectie wel afschaffen denk ik.

Als het niet relevant is of het wel of geen goed geproduceerde track is kunnen we deze sectie wel afschaffen denk ik.

kijk ik weet zelf dat dit geen super release is en dat ik kwa productie nog veel kan leren..
daarom vraag ik juliie om wat feedback

en als je 'em dan kut vind zeg dan ook gelijk de reden erbij..

anders heb ik liever dat je niks zegt!

Origineel geplaatst door Don_Baazinie
kijk ik weet zelf dat dit geen super release is en dat ik kwa productie nog veel kan leren..
daarom vraag ik juliie om wat feedback

en als je 'em dan kut vind zeg dan ook gelijk de reden erbij..

anders heb ik liever dat je niks zegt!

Nou voordat de bas er in komt is het vals. De bas zelf heeft geen punch. De melodie is vertragend in plaats van dat opzwepende wat bij jump hoort.

Nou voordat de bas er in komt is het vals. De bas zelf heeft geen punch. De melodie is vertragend in plaats van dat opzwepende wat bij jump hoort.

En als je dat er nou meteen uitgooit ipv het is kut, kan je het misschien nog een beetje gezellig houden.;)

Origineel geplaatst door metatron
En als je dat er nou meteen uitgooit ipv het is kut, kan je het misschien nog een beetje gezellig houden.;)

6 -> het is toch geen alter ego van jou he?

Jambers voice over: "Overdag is Zestrak een getalenteerd toonkunstenaar, maar 's nachts verandert hij in den Don Baazinie en besmeurt hij het web met zijn jumpstyle creaties"

Origineel geplaatst door metatron

Het is wel het enige relevante commentaar wat in deze thread te vinden is :D

6 -> het is toch geen alter ego van jou he?
ik kan U verzekeren dat 6 trak er niet meerdere nicks op na houd... :)

maar goed, ik heb hem net gehoord en ik ben niet into Junkstahl maar ik bemerkte wel dat er behoorlijk wat geluiden vals waren, ook vind ik de kick die qua toonhoogte veranderd niet zo fraai, het melodietjes dat telkens word gespeeld vind ik wat super(afge)zaag(t)... maar goed, is persoonlijk en ik heb er ook geen verstand van verder.
werk er nog eens wat aan zou'k zeggen :)

Laatst gewijzigd:

Ik denk dat het wel leuk zou zijn om leukere melodietjes te maken. Qua produktie (geluiden , mix) vind ik het niet slecht hoor. Het beukt wel aardig.
Hoewel ik geen reet verstand van 'jump' heb, dus ik weet niet hoe dit binnen het genre valt.

Back