Fantom X audiotrack expansion kit

Status
Please reply by conversation.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Te koop gevraagd Roland Fan X-UP1 audiotrack expansion kit voor mijn Fantom X-6

wie o wie maakt me blij

groetjes :okdan:

Attachments

• fantxaudiotrackexp.jpg
    fantxaudiotrackexp.jpg
    31,3 KB · Bekeken: 90
Uitverkocht bij Roland

Uitverkocht bij Roland

Via het forum niet gevonden, dus besteld bij Peter Verspuy, vandaag kreeg ik te horen dat hij niet meer door Roland wordt geleverd,

Er zijn nog wel 2 andere opties; je kunt je Synth opsturen naar Roland dan doen ze de update, of bestellen bij Thomann (tip van ronnyvalder) zolang de vooraad strekt natuurlijk,

Oja !!! stiekem elkaars card kopieren Mag natuurlijk niet, maar volgens het Rolandclan forum werkt het ook niet, er zit een kopieerbeveiliging ingesmurfd, geld ook voor de VC-1 en VC-2 las ik,

HET SCHIJNT ZELFS DAT EEN GEKOPIEERDE CARD JE SYNTH OP TILT ZET, EN DAN MOET HIJ TOCH NAAR ROLAND MACDONALD
Groetjes.

Van wie was die tip ? ;)

Ik heb zojuist gemailded naar Spanjaardmuziek, en die kunnen de upgrade gewoon bestellen hoor. En Tonika kan ze ook nog krijgen.
Het zou ook erg gek zijn als dat niet meer zou kunnen...

Dus. geen nood, de update is nog te krijgen :P

Fantom X Audiotrack Expansion € 100

Fantom X Audiotrack Expansion € 100

Te koop gevraagd auditrackexpansion Roland fantom X (toetsenversie)

Roland kan hem niet meer leveren, ook van Thomaan kreeg ik bericht niet meer leverbaar,

Ik bied € 100 incl aangetekend verzenden, let op ik hoef er geen cardreader bij, dus alleen de org. compactflashcard,

een kopie van de cd-rom is geen bezwaar,

Ik heb kontakt opgenomen met Roland, en zien deze vraag van mij niet als iets illegaals, simpelweg omdat de software niet meer leverbaar is,

Ok wie !!!

UITVERKOCHT

UITVERKOCHT

Helaas ook niet meer leverbaar bij Tonika en de spanjaardmuziekhandel, ik heb met deze zaken gebeld en nadat zij weer met Roland hadden gebeld, Kreeg ik netjes een telefoontje terug .....

Ook flink wat telefoontjes gepleegd naar Belgiese,Engelse,Amerikaanse bedrijven, NIKS te krijgen,

Gek hoor !! zoveel mensen die een Fantom X bezitten versie 1.0 en die nu niet verder kunnen,

Peter Verspuy in Rotterdam kan je Fantom op dinsdag opsturen naar Roland, de dinsdag erop is hij dan weer terug geupdated en wel,

De Fantoms die nu nieuw worden geleverd zijn wel allemaal voorzien van de update, Grote sticker en hij start op met de woorden audio-track-expansion

Let daar even op voordat je er eentje nieuw koopt,

OJA helaas vermeld een enkele winkel of internetshop dat de expansie niet meer leverbaar is, jammer er = nu zo'n beetje 450 euro van mijn creditcard af wegens bestellingen die steeds weer niet geleverd kunnen worden,terugstorten duurt eeuwen,

Ga je toch nog ergens proberen hem te bemachtigen, bel dan even naar die zaak, voordat je geld laat innen,

Groetzenzzzzz

Ik vind dit ook een ZEER slechte zaak van Roland !!
Zou je wel de software krijgen als je je Fantom opstuurt naar Roland ?

Software krijgen

Software krijgen

Krijgen weet ik niet !!! bij Peter Verspuy kunnen ze je vertellen wat het gaat kosten, ik heb het niet gevraagd omdat een 512 Mb dimm van Roland daar € 265 kost,

Ik ben toen wel eventjes bleek geworden, maar misschien valt het mee.

Als iemand de upgrade heeft, ben ik ook geinteresseerd in alleen de files van de compact flash card....

OPSLOT

OPSLOT

Kan op slot, de upgrade inmiddels van een forumlid overgenomen, nou maar wachten op de postbode , want ik wil er mee SPELEN

:slotje:

=( Ik zoek er nog steeds eentje !!! :P

Gevonden !
Kan dus echt dicht :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back