FF voorstellen dan maar....

The Psychonaut

Nieuwkomer
Ik ben dus Niels a.k.a. The Psychofout ehh.. -naut, en ben 22 jaar. Nou, dat was het. :erm:

Oh nee, toch niet : :eureka:

Ik heb veel gedraait onder de naam 'The Psychonaut' in het hardcore-tijdperk, (ik spreek dan over de periode 1993-2000.)en heb op feesten/clubs door heel Nederland gedraaid, Sneek, Enschede, Zwolle, Almere etc.
Verder heb ik voor een locaal-radiostation 2 jaar lang mijn eigen zaterdag-avond house-programma gehad waarin zo'n beetje alle 'local-heroes' aan bod kwamen. En ook heb ik nog regelmatig met Dr. Z-Vago ( toen nog DJ XD ) in Dance Palace Almere een avond gevuld.
Het dj-en heb ik echter de afgelopen 2 jaar gelaten voor wat het was, ik kon er absoluut geen voldoening meer in vinden.
Het aanbod goeie dj's was/is in verhouding te groot ten opzichte van het aantal feesten.
En daar komt nog bij dat je als dj stad en land af moet lopen om een originele set platen te bemachtigen, die 2 weken later niet door Erik de Zwart in de top-40 als nieuwe binnenkomer wordt gepresenteerd...

K'ben me nu sinds 2000 aan het focussen op de Engelse-progressive / minimal-techno samen met Mr. Tooms waarmee ik werk onder de naam 'Nils Future'.
Momenteel zijn we bezig onze laatste trax af te ronden en gaan we haastig opzoek naar een label.

Ook hebben we vanaf 1994 veel exclusieve-kleine feesten in het noorden van Nederland gegeven, onder 'The Future' (www.realfuture.nl) waarmee we nog steeds underground feestjes geven ( al dan niet legaal ) op extreme locaties. ( scheepswerven, verlaten industrieterreinen etc.)
( E-Rick heeft ook ooit een keer een optreden bij ons gedaan trouwens Tactic... )

Dat was em, tot de volgende posts dan maar !

Welkom mijnheer de Fout... errr naut!

Welkom mijnheer de Fout... errr naut!

Heb je alleen gedraait als psychonaut of ook dingen geproduceerd. (World of the lsd user misschien?)

Welkom op ons forum..!

Voel je thuis, pak een stoel en een biertje!

Re: Welkom mijnheer de Fout... errr naut!

Re: Welkom mijnheer de Fout... errr naut!

Origineel geplaatst door ><i
Heb je alleen gedraait als psychonaut of ook dingen geproduceerd. (World of the lsd user misschien?)

Welkom op ons forum..!

Voel je thuis, pak een stoel en een biertje!

* pakt een biertje... en zit *

Wel geproduceerd, maar niet officieel bij een label uitgebracht. "World of the lsd user " is dus jammer genoeg niet van mijn hand... ;{

:biertje:

Origineel geplaatst door kozmix
Fuck... charly lownoise, fuck...mental theo deng deng deng8o)

hehehe...

Allemaal van die, toen nog, zo fijne stijve-kakencore ! :bekdicht:
Het mooie is, ik heb bijna al die platen op vinyl... *D
Van 'allles naar de klote' tot 'First Rebirth' en 'Fuck Them -Human Resource'.
Af en toe wil ik nog wel eens zo'n setje gaan draaien, 29 November moet ik bijv. draaien in Enschede, ik zat te denken om daar weer eens wat te experimenteren !

Origineel geplaatst door Nolet
Uhm Niels, je bent 22 en draaide op feesten in de peroide 93-2000. Dus toen je 13 was begon je op de klasse-avond of snap ik het even niet meer.....

WELKOM trouwens!

Niet echt klasse-feestjes... :P

Ik begon in een buurthuis waar elke week house werd gedraait en wekelijks zo'n 400 bezoekers kwamen. En idd, ik was toen 13...
Waarschijnlijk was ik ook 1 van de jongste dj's die house draaide toendertijd .
In de tijd van Almere was ik trouwens ook nog maar 16 ofzo ...

die gozer uit Almere is volgens mij Damian.. welkom trouwens..

Origineel geplaatst door krz
die gozer uit Almere is volgens mij Damian.. welkom trouwens..

Damian..., zou kunnen hoor. Ik ken em alleen maar als XD/Zivago.
Laatst nog met hem gechat, kwam em toevallig ergens tegen, op Kazaa ofzo.
Ken je em trouwens ? zo ja, doe em maar ff de groeten. :doei:

welkom psycho

Back