Lukast ruisend lid Lid sinds 9 april 2004 Berichten 1.050 Locatie hakkemdetakkem 7 februari 2007 #2 de teller van mn winamp loopt achteruit en tegelijk vooruit...
Lukast ruisend lid Lid sinds 9 april 2004 Berichten 1.050 Locatie hakkemdetakkem 7 februari 2007 #3 je word er steeds beter in ezra de ruimte die je maakt is echt vet
D Deleted member 20653 Guest 7 februari 2007 #4 Het lijkt wel of je op de synth bent gaan zitten toffe soundscape
ez` .:. Lid sinds 31 mei 2004 Berichten 572 Locatie a'dam 8 februari 2007 #6 Origineel geplaatst door Lukast de teller van mn winamp loopt achteruit en tegelijk vooruit... Zie meer... yeah - grapje met de mp3 encoding ik heb de uiteindelijke (updated) versie geupload; die is een paar minuten langer en heeft geen encoding quirks. url is hetzelfde.
Origineel geplaatst door Lukast de teller van mn winamp loopt achteruit en tegelijk vooruit... Zie meer... yeah - grapje met de mp3 encoding ik heb de uiteindelijke (updated) versie geupload; die is een paar minuten langer en heeft geen encoding quirks. url is hetzelfde.
olav Stamgast Lid sinds 30 augustus 2006 Berichten 178 9 februari 2007 #7 Wel knap gemaakt hoor!!! Doet me een heel klein beetje denken aan m83! echt heftige shit maken die gasten... wel een hoog risico op een fikse depressie overigens...
Wel knap gemaakt hoor!!! Doet me een heel klein beetje denken aan m83! echt heftige shit maken die gasten... wel een hoog risico op een fikse depressie overigens...
Terra Pee synthloos Lid sinds 1 mei 2003 Berichten 668 Locatie Tilburg 10 februari 2007 #8 wooo.. dit is lekker.. lichten helemaal uit .. in het donker gaan zitten en dit gaan luisteren.. ik ga echt in mn eigen fantasie wereld.. Die ruimte Tis ook wel een beetje creepy eigenlijk...
wooo.. dit is lekker.. lichten helemaal uit .. in het donker gaan zitten en dit gaan luisteren.. ik ga echt in mn eigen fantasie wereld.. Die ruimte Tis ook wel een beetje creepy eigenlijk...
illiqual NO=ON Lid sinds 19 juli 2003 Berichten 181 10 februari 2007 #9 Mooie beheersing van volume, mooie combi van geluiden, goeie sfeer. supahVet Man!