een tragisch verhaal!!!!!!!!!! (draaiknopjes voor Korg Karma)

Sympho-Metal

Stamgast
je kent het wel.
je bent je constant bewust dat je iets mist in je leven, maar je weet niet wat het is.
tot het moment daar is en verschillende paden elkaar kruisen. dan weet je het ineens!!!
de elegantie, de soeplesse waarmee alles samenkomt, de dinamiek, de rode glans die van haar prachtige body
afstraalt.

dat gevoel had ik dus toen ik voor het eerst met haar kennis maakte. alles viel op zijn plek. vlinders in mijn buik en apetrots toen ze eindelijk met mij mee naar huis kon.
na een aantal jaren gelukkig samen te wonen besloten we groter te gaan wonen. we waren toe aan een groter liefdesnest.

tijdens de verhuizing gebeurde er echter iets verschikkelijks. we raakten een, gelukkig niet vitaal, klein onderdeeltje van haar kwijt, zodat ze nu een littekentje op haar aangezicht heeft.

de instantie gemailt die haar naar nederland heeft gehaald, maar geen reaktie ontvangen. diverse winkels afgebeld: niet te krijgen. dus besloot ik hier maar de vraag te stellen die het litteken van mijn schone roodhuidje kan verwijderen

WIE HEEFT ER OF WEET HOE IK AAN RESERVE-DRAAIKNOPJES VOOR DE KORG KARMA KAN KOMEN???

je zou onze relatie weer een stuk verbeteren.

alvast bedankt

mvg

een verdrietige muzikant

die kan je gewoon bij elke korg dealer bestellen .. of van een andere karma afhalen (oeps, zei ik dat hardop)

Origineel geplaatst door Chielio
die kan je gewoon bij elke korg dealer bestellen .. of van een andere karma afhalen (oeps, zei ik dat hardop)

Zoals je kunt lezen kan dat waarschijnlijk niet. Kun je geen knop van een andere synth/controller afhalen en die er op lijmen :confused: (tis maar een idee)

En misschien een tip voor de volgende keer, om niet te hard aan haar knoppen te draaien. :D

neem contact op met

neem contact op met

sf-lid mike philco, die heeft een hoop reservespullen etc.
Trouwens, www.vintageplanet.nl kan ook een goede hulp zijn.
En de zoekfunctie van dit forum geeft ook wel wat tips, zeker als je de afdeling zelbouw/reparatie raadpleegt.
Succes en sterkte met het verbouwen;)
En...oude liefde roest niet dus het komt allemaal weer goed!
Liefs, Mona.:luv:

De openingspost is zo mooi verwoord dat ik bijna een knopje van mijn triton af zou rukken om je relatie te redden. :D

De knopjes zijn heel algemeen gebruikt door korg, o.a. op de triton serie, de karma maar ook de ms200(r).
Er zouden er genoeg in omloop moeten zijn. Vreemd dat een gemiddelde muziekzaak niet via Voerman aan zo'n draaiknopje kan komen..

als het nou echt niet meer lukt de originele te vinden

als het nou echt niet meer lukt de originele te vinden

kijk dan eens bij Conrad, je krijgt al snel quantumkorting als je veel van hetzelfde gelijktijdig besteld en daar zijn genoeg knoppies te vinden die erg in de buurt komen.

binnenkort wordt mijn liefde weer in ere hersteld: een member heeft een defecte karma staan en wil mij de knopjes geven.

bedankt voor de overweldigende antwoorden.

een zielsgelukkige liefhebber. :) :) :halleluja :halleluja :halleluja :) :)

Je had ook je kans kunnen grijpen om een andere synth te kopen, dit was juist het teken om te switchen. Het litteken had je moeten afstoten om zo een ander pad te bewandelen. Je hebt dit teken genegeerd, nu zul je gedoemd zijn om tot in de eeuwigheid met de karma te moeten doorbrengen. Je hebt het lot getart. En zul je je inspiratie opbranden in de dienst des korgdealers.

8o)

Zeg Pal

Zeg Pal

teveel naar de Excorcist gekeken?
:dubbel: :dubbel:

Attachments

• excorcist1.jpg
    excorcist1.jpg
    11,4 KB · Bekeken: 85
Origineel geplaatst door pal
Je had ook je kans kunnen grijpen om een andere synth te kopen, dit was juist het teken om te switchen. Het litteken had je moeten afstoten om zo een ander pad te bewandelen. Je hebt dit teken genegeerd, nu zul je gedoemd zijn om tot in de eeuwigheid met de karma te moeten doorbrengen. Je hebt het lot getart. En zul je je inspiratie opbranden in de dienst des korgdealers.

8o)

weet niet wat ie mist

Back