super clean dream machine (ad visser jaren 70)

ik ken alleen giddiupgogo met daniel shaluleka, en vind dat een dermate ernstig kutnummer, dat ik echt niet benieuwd ben naar de rest....
dusch, helaasch....:D

maar ik zal binnenkort wel ff iets anders opnemen met het ding..:okdan:

:mega:

misschien ook nog een mp3tje van een Ad Visser nummer gespeeld op de AX49 :P

Ik kan je zeggen dat Giddydinges het dieptepunt en ook wel een stijlbreuk is tov de rest van het album, dus je kan het alsnog een kans geven. De 82 versie dan he, wat er in de 90 versie is bijgezet ken ik niet.

Ik kan je zeggen dat Giddydinges het dieptepunt en ook wel een stijlbreuk is tov de rest van het album, dus je kan het alsnog een kans geven. De 82 versie dan he, wat er in de 90 versie is bijgezet ken ik niet.

kan wel wezen, maar ik ben zowiezo niet echt geinteresseerd in muzak met alleen synths...

doe mij maar een gezonde mix, met gitaren, drummer, enzovoort ect....:D

:peukie:

ik ken alleen giddiupgogo met daniel shaluleka, en vind dat een dermate ernstig kutnummer, dat ik echt niet benieuwd ben naar de rest....
dusch, helaasch....:D

maar ik zal binnenkort wel ff iets anders opnemen met het ding..:okdan:

Dat valt reuze mee sommige van die nummers

http://www.youtube.com/watch?v=W75H8G4pX00#t=134

kent iemand hier deze
Ad Visser & The Amsterdam Computer Ensemble
"the first music group in the world consisting solely of computers.
Members: " En nog wel Amigas:

Commodore Amiga 500
Commodore Amiga 1500
Commodore Amiga 2500
Instruments used:
Kawai K1r, K4r, K5m synthesizer modules.
Kawai PHm sound modules.
Kawai MX-8SR CM-Mixer.
Kawai MAV-8 Midi patchboys

AmigaAd.png

Doet mij toch weer deugd dat Ad een Amiga user was en niet zo een grijze Atari ST MIDI muis

en lekkere wij... nen...?

yeps, en lekkere wij..nen....:D

ik heb even bovenstaande link geprobeert le luisteren, maar deze muziek is in ieder geval niet voor mij gemaakt......:D
ik vindt het afgrijselijk..................:okdan:

Dat valt reuze mee sommige van die nummers

http://www.youtube.com/watch?v=W75H8G4pX00#t=134

kent iemand hier deze
Ad Visser & The Amsterdam Computer Ensemble
"the first music group in the world consisting solely of computers.
Members: " En nog wel Amigas:

Commodore Amiga 500
Commodore Amiga 1500
Commodore Amiga 2500
Instruments used:
Kawai K1r, K4r, K5m synthesizer modules.
Kawai PHm sound modules.
Kawai MX-8SR CM-Mixer.
Kawai MAV-8 Midi patchboys

AmigaAd.png

Doet mij toch weer deugd dat Ad een Amiga user was en niet zo een grijze Atari ST MIDI muis

Jazeker! Al klinkt het Concierto de Aranjuez wel heel erg MT32 als ik het me goed herinner. Vraag me wel af waarom dat er dan 3 nodig waren, ProTracker had je toen nog niet. OctaMED wel?

Ik vond Giddyap eigenlijk wel geinig, leuke synthgeluidjes.

Tja, het was dan ook wel een Commodore promotie festijn... ik kan me de ronkende Commodore "gebruikersgroep" folders nog goed herinneren.
Wel bijzonder, dat van die Amiga 1500 en 2500; dat waren dus nooit echt 'officiele' modellen en waarom deze gekozen zijn (voor eenvoudig Midi / sequencer werk?) is me nogal een raadsel. Maar goed, het oog wil ook wat, blijkbaar.

Back