grote partij Wenger accoustische diffusers en absorbers op marktplaats

anoniempje

hobby knooier
Grote partij over van demonstratie, staan geen prijzen bij maar ik hoop op niet al te veel, in elk geval lijkt me dat er genoeg over blijft.

klik

Attachments

• sdsdf.jpg
    sdsdf.jpg
    28,5 KB · Bekeken: 105
heb je al gemailed ? en zijn dees niet heel oud kwa techniek ?

Ja had meteen gemailt, kreeg vandaag een mailtje binnen met 4 pdf documenten met technische specs en tekeningen over de panelen, helaas zijn alle vier de documenten hetzelfde, namelijk die van de piramide ceiling diffusers, als je wilt mail ik je de pdf even. Verder stond er in de mail dat hij de prijs lijst nog zou sturen, dus dat konden wel eens vooraf bepaalde niet zulke kleine prijzen zijn.

heb even een stukje van de plafon diffusers afmetingen uit de pdf geknipt. zo te zien als 122 bij 122 cm, en 61 bij 61.

Attachments

• dfdfdf.jpg
    dfdfdf.jpg
    27,7 KB · Bekeken: 86
Heb je ook de prijzen gevraagd??

Origineel geplaatst door anoniempje
Verder stond er in de mail dat hij de prijs lijst nog zou sturen,

Jup, even afwachten denk ik.

Hierbij de prijslijst van de absorbers, de prijzen zijn trouwens dollar prijzen dus gaat nog wat af. en een citaatje :

"Korting ligt aan de aantal panelen je moet hebben maar kan 60-80% zijn"

Jammer van die prijzen, dan loopt het toch al gouw op tot een euro of 4000 of 5000, wil ik m,n studiootje er mee behandelen, mij veel te gortig. Ik las onlangs een verhaal van iemand die een hele rest partij van een verbouwing van een kerk had gekregen, op zoiets had ik eigenlijk gehoopt. Ook gezien het feit dat het over was van een demonstratie. Jammer rmaar helaas...

Attachments

• uuu.jpg
    uuu.jpg
    49,1 KB · Bekeken: 92
Zijn dit prijzen waar de korting al van af is of moet het er nog af?
Anders is het wel erg prijzig idd.

Daar moet de korting nog af inderdaad. Ik denk zelf dat miijn ruimte van 3.8 x 4.8 x 2.2 niet al te veel korting gaat geven helaas.

Vind het wel tof dat je mee denkt, maar al zou de korting 60 procent worden dan nog vind ik het erg duur.

Back