Roland PG-800 voor 400 euro...

High deciBel

HobbyBob
Op marktplaats gezien, een PG-800 voor 400 euro....

Gaat het nu al zo ver dat zelfs dit soort controllers onbetaalbaar gaan worden?:confused:

Twee jaar geleden heb ik de combi MKS-70+PG-800 voor 500 euro totaal gekocht!

Erg pricey ja. Ik heb er een half jaartje terug ~200 euro voor betaald. Maar dat was een Portugees. Zo'n controller bij je MKS is wel erg lekker :)

Zag op marktplaats een JX10 + JX8-P + M64C 2 @ Roms voor de super JX voor 500 euro.
Mooie prijs. maar 400 voor alleen een programmer... debiel..

Maar meer dan handig voor beide synths zo een apparaat.....

Een PG 1000 komt nog wel eens voor 100,a 150 euro voorbij... wat moet die in de toekomst niet gaan doen....

Grappig om te zien, dat als één of andere rand debiel op een verkoop site iets aanbiedt wat veels te hoog is, dat dan gelijk de hele synthesizer wereld op zijn kop staat.

Origineel geplaatst door kareltje
Grappig om te zien, dat als één of andere rand debiel op een verkoop site iets aanbiedt wat veels te hoog is, dat dan gelijk de hele synthesizer wereld op zijn kop staat.

Ik heb m niet voor niets zelf uit Portugal laten komen. Toen ik er zelf naar op zoek was kwam ik ook al regelmatig 300,- tot 350,- tegen. Kennelijk kun je dat er in Nederland voor vragen.

Debiel.... debiel....

Dit is pas debiel........ (eigenlijk gewoon lachen dat mensen dit durven te vragen)

DEBIEL
Haal er maar een nulletje af, of is ie van goud*D

DEBIEL 2
Lijkt of deze ensoniq ook van goud is..... (beste man is al maanden aan het leuren met zijn TS 12, maar de de aanhouder wint nu eenmaal)

Back